ما در شرکت hope tel ( امیدمشاور ) در جستجوی همکارانی در واحد پشتیبانی امور مشتریان هستیم که در کنارهم و به کمک هم در راستای پیشبرد اهداف مجموعه تلاش کنیم و هرروز بهتر از دیروز باشیم . وظیفه اصلی این شغل توانایی متقاعدسازی ، راهنمایی و پاسخ به درخواست مشتریان مجموعه می باشد .
•مهارت های موردنیاز :
توانایی برقراری ارتباط موثر روابط عمومی بالا آشنایی به اصول و فنون مذاکره روحیه کار تیمی مسئولیتپذیری اعتماد به نفس آشنایی با فضای آنلاین و ICDL پاسخگویی تماس های ورودی ایجاد رابطه موثر با مشتریان در ارتقای اهداف شرکت پیگیری تا حصول نتیجه ثبت تمامی موارد در CRM
•محدوده شرکت : میدان فردوسی ( جنب مترو ) بیمه تامین اجتمائی از روز اول محاسبه و پرداخت تمام مزایای قانونی محیط کار دوستانه و آرام
•آشنایی با صنعت بیمه مزیت محسوب میشود
معرفی شرکت
بعنوان یکی از نمایندگی های حقوقی شرکت سهامی بیمه ایران ، در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بیمه ای آغاز نموده و اکنون در استانها و شهرستانهای کشور، توسط بالغ بر ۵۰۰ نفر کادر فنی مجرب در امر جذب، فروش و پرداخت خسارت نسبت به ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گزاران محترم مبادرت می نماید.
این شرکت بعنوان اولین شرکت دارنده گواهی نامه های استاندارد بین المللی۹۰۰۱ ISO (رضایت مندی مشتری) و ۱۰۰۰۲ ISO سیستم مدیریتی و همچنین به عنوان بزرگترین شرکت خدمات بیمه ای بخش خصوصی با گسترده ترین شبکه ، در حال فعالیت می باشد .
با بهره گیری از کارشناسان مجرب خود درحال ارائه خدما زیر می باشد :• بررسی و تدوین مدلی کار آمد برای پوشش های بیمه ای مورد نیاز آن مجموعه
• طراحی بیمه نامه های جدید ، متناسب با نیازهای بیمه گزار
• ایجاد شرایط و تسهیلات بیمه ای مطلوب برای بیمه های زندگی و سایر پوشش های بیمه ای مورد نیاز کارکنان آن مجموعه و افراد تحت تکفل ایشان شامل : اعمال تخفیف در حق بیمه و دریافت حق بیمه به صورت اقساطی و....
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانامورمشتریانMicrosoft Office