ما در تیم مارکتینگ بامن به یک کارشناس ارشد بازاریابی دیجیتال نیاز داریم که علاوه بر تحلیل دادهها، دید کلی در زمینه مارکتینگ داشته باشد، توانایی پیادهسازی پیشنهادات سازنده در هر بخش از برنامه وفادارسازی مشتریان را داشته باشد.
بسیار منظم، آشنایی به کار تیمی، احساس مسئولیت بالا و تمایل به یادگیری سریع اطلاعات جدید
ایجاد، بهینهسازی و توسعه استراتژی برای حفظ و وفادارسازی مشتریان
شناسایی روشهای بهبود کیفیت تعامل مشتریان
طراحی کمپینهای نظرسنجی برای بررسی رضایتمندی مشتریان
تبدیل داده ها به فرآیندهای ارتباط با مشتری
آشنایی با فرآیندهای Retention و Activation کاربران
طراحی کمپینهای A/B تست برای تحلیل مشتری محور با استفاده از دادهها
طراحی راهکارهای بهبود وضعیت سنجهها
مهارت ها و توانایی های مورد نیاز
مسلط به برنامه ریزی، استراتژی و اجرای کمپین در شبکه های مختلف اینترنتی و موبایلی
برنامهریزی و اجرای کمپینهای دیجیتال، از جمله SEO/SEM و رسانههای اجتماعی محاسبه معیارهای مختلف بازاریابی مانند CPO، CAC، CPI و سپس گزارش و بهینه سازی آنها.
آشنایی با مفاهیم سگمنتبندی مشتریان و RFM
کمک به تیم سئو برای بهبود ترافیک ارگانیک وب سایت و وبلاگ.
پیشنهاد و ایده پردازی برای راه اندازی کمپین های جدید و جذاب
شناسایی فرصت های بازاریابی جدید
مذاکره با شبکه های تبلیغاتی مختلف و همکاری با استارت اپ ها
مدیریت و ارائه محتوا برای کمپین های دیجیتال جدید
اندازه گیری نیازهای CAC، CLV و KPI
تجربه مرتبط به عنوان یک بازاریاب دیجیتال و اجرای تبلیغات آنلاین مسلط به Google Analytics ، Search Console و Data Studio
تسلط کامل به سرویس Google Ads
آشنایی با سئو و بررسی کلمات کلیدی
آشنایی با بازاریابی موبایلی و بازاریابی شبکه های اجتماعی
مزایا:
-روحیه کار تیمی بالا
-امکان رشد و توسعه فردی در تیم
-ساعت کاری منعطف
-اتاق بازی
-برنامه هفتگی صبحانه های "بامن"
-فضای صمیمانه و دوستانه
-دورهمی های مناسبتی
-هدایای مناسبتی
-برنامه تولدهای پرسنلی "بامن"
روز های کاری: شنبه تا چهارشنبه
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.