- ارئه تکنیک های مناسب برای بهینه سازی فرآیندهای اداری سازمان
- انجام مکاتبات اداری، تایپ نامه ها و صورتجلسات و تهیه و توزیع مناسب آنها
- مدیریت تماس ها و پاسخگویی مناسب به تلفن
- دریافت، ثبت، رسیدگی و تحویل کلیه نامهها، مرسولات پستی، مستندات و مکاتبات
- همراهی و کمک جهت تنظیم وقت ملاقات، جلسات و مصاحبه ها
- همکاری با سایر واحد ها جهت تهیه سوابق الکترونیکی مدارک
- منعطف و توانمند در مدیریت امور و اولویت بندی کارها
- تهیه سوابق الکترونیکی اطلاعات کارکنان و ارائه به واحدهای ذیربط
- نظارت بر عملکرد نیروی خدمات و رسیدگی به امور روزانه
- همکاری در تهیه سفارشات سازمان
- پیگیری کامل امور محوله تا حصول نتیجه
محل کار : تهران- میرداماد
ساعتها و روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه از 8:45 صبح تا 17:30 عصر
مزایا: صبحانه، بیمه تکمیلی، هدایای مناسبتی، وام، بن خرید و ....
شرایط احراز ، مهارت ها و توانمندی ها:
- آشنایی با اتوماسیون اداری، امور اداری و بایگانی .
- مسلط به مایکروسافت آفیس به ویژه ورد و اکسل.
- مسلط به تایپ روان (فارسی و انگلیسی).
- توانایی مدیریت همزمان کارها.
- داشتن مهارتهای ارتباطی عالی، بهصورت نوشتاری و کلامی.
- روحیه بالای کار تیمی.
- مسئولیت پذیر، وقت شناس، دقیق و منظم.
- دقت و توجه به جزئیات.
معرفی شرکت
شرکت آرمان داده پویان دارای پروانه فعالیت در حوزه خدمات عملیاتی و فنی افتا، گواهینامه شورای عالی انفورماتیک و پدافند غیرعامل با تکیه بر بیش از یک دهه تجربه و تخصص در حوزه امنیت فضای تبادل داده و اطلاعات و با بکارگیری دانش روز دنیا و نیروهای متخصص، به عنوان مجموعهای دانشمحور، جوان و خلاق در مسیر رشد و شکوفایی می باشد. شناخت و تجربهی ما در زمینهی مشاوره، طراحی و ارایه دهنده راهکارهای امنیت اطلاعات و مدیریت شبکه، تامین، اجرا و پشتیبانی تجهیزات پیشرفته ذخیرهسازی، پردازشی و زیرساخت، مسیر پیشرفتمان را هموار گردانیده و ما را مفتخر به همکاری با بسیاری از سازمان های دولتی، موسسات، مراکز علمی و صنعتی و ... در زمینه های تخصصی زیر، نموده است.
• مشاوره، طراحی، پیاده سازی و اجرای راهکارهای امنیتی
• ارائه خدمات آموزشی بر روی محصولات امنیتی
• تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری امنیتی برندهایی از قبیل:
Fortinet, F5, Splunk, GFI, Nessus, Palo Alto, Acunetix, Kaspersky