Planning and implementing Marketing Automation and E-CRM strategies across the organization
Managing multiple work streams and stakeholders across multiple markets and business plans focusing on delivering results
Collaborating with other departments to ensure the Marketing Automation and E-CRM strategies works well for every aspect of the business
Improving E-CRM processes to increase its share in total transaction and revenue
Using data and analytics to make data-driven decisions
Champion new initiatives using marketing automation, impacting campaign design, implementing automated journeys, engagement strategies and conversions
Performing recurring analysis to improve all aspects of works
Lead the process of best practice sharing to optimize the effectiveness of campaigns whilst identifying areas of improvement in execution
Requirements / Skills:
Familiar with digital marketing specially marketing automation and retention
Familiar with using data and analytics to make date-driven decisions
Familiar with lifecycle marketing
Strong communication skills
The ability to work under pressure
Familiar with Marketing automation tools like WebEngage, Insider, etc.
Understanding of E-CRM, consumer acquisition tactics, retention marketing, user segmentation, funnel optimization, conversion rate optimization, marketing analyzing metrics and KPIs
معرفی شرکت
اپلیکیشن آپ یک سازمان تکنولوژی محور استارتاپی است و یکی از زیر مجموعههای شرکت آسانپرداخت است. اپلیکیشن آپ، شرکتی با فرهنگ کاری منعطف است و اعضای آن در بخشهای تکنولوژی و فنی، پروداکت، توسعه بیزنس و بخش های ستادی مشغول به کارند. اپلیکیشن آپ، سازمانی مستقل از آسانپرداخت است کلیه سرویسهای اپلیکیشن را به طور مستقل توسعه میدهد. بیش از 130 سرویس مختلف در حوزههای مالی، توریسم، بیمهای، خیریه و... در اپلیکیشن آپ ارائه میشود که باعث شده محیط کاری پویایی داشته باشد و افرادی که در آن کار میکنند، فرصت اثرگذاری بزرگی در راستای آسان کردن کارهای کاربران اپلیکیشن دارند. اپلیکیشن آپ، بیش از 50 میلیون بار نصب شده و بیش از 15 میلیون کاربر فعال منحصر به فرد ماهانه دارد.