برنامهریزی ممیزی داخلی براساس رویهها، فرآیندها و مستندات جاری در سازمان
همکاری در تعریف شاخصهای پایش در سطح فرآیندی و سازمانی
بررسی وضعیت شاخصهای پایش و تعریف اقدام اصلاحی برای موارد نامنطبق
اجرای ممیزی داخلی و تعریف اقدامات اصلاحی برای موارد عدم انطباق
بهبود فرآیندهای سازمان بر اساس استانداردهای مدیریتی از طریق تعریف پروژههای بهبود و اقدامات اصلاحی
انجام اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه و ارائه پیشنهادهای لازم و پيگيري تا حصول نتيجه
برنامهریزی جهت ایجاد ارتباط مؤثرتر با دپارتمانهایی که در ارتباط مستقیم با مشتری هستند مانند امور مشتریان، پشتیبانی، مرکز تماس و...
بررسی وضعیت، تیکتها، تماسها و یافتن خلا و نیازمندیهای دپارتمانهایی که در ارتباط مستقیم با مشتری هستند
نظارت پیوسته بر پاسخگویی مشتریان در کانال های مختلف
تمرکز بر تحقق تارگت های کیفی مرکز تماس (پاسخگویی)
تهیه گزارش های مربوط به کیفیت پاسخگویی به تماس های مشتریان
شناسایی مشکلات عمده مشتریان و انتقال آن به بخش های مرتبط جهت رفع موارد
آموزش و برگزاری جلسات بازخورد برای کارکنانی که به صورت مستقیم پاسخگوی مشتری هستند
شرایط احراز :
آشنایی با سیستم های ارزیابی عملکرد سازمانی
آشنایی با مدیریت ریسک و تکنیکهای مرتبط
آشنایی با استانداردهای سیستمهای مدیریتی از جمله ISO 9001
آشنایی با استانداردهای مدیریت فرآیند مانند BPMN، SIPOC، EPC، IDEF و ...
آشنایی با نرمافزارهای کنترل پروژه مانند p6، Microsoft Project، JIRA و ...
آشنایی با مراکز تماس، نحوه کار و چیدمان سیستمهای مورد نیاز
تسلط به استاندارد BPMN2
تسلط به نرم افزار Bizagi
تسلط به نرم افزار ProcessMaker
تسلط به نرم افزار Excel
آشنایی با BSC
آشنایی به متد Agile
تسلط به نرم افزار طراحی و تدوین فرایندها Microsoft Visio
آشنایی با Power Bi و SQl
تسلط به KPI و OKR
مهارت و تواناییها:
توانایی تجزیه و تحلیل داده های آماری
مسئولیت پذیر بودن و تعهد زمانی بالا
انعطاف پذیری و روحیه پیگیری
نگاه و تفکر سیستمی
برنامه ریزی استراتژیک
توانمند در تهیه گزارشهای تحلیلی و کاربردی جهت تصمیمسازی
آشنایی با مفاهیم مالی مورد نیاز در بودجه
مزایای همکاری با ما :
حقوق رقابتی
امریه سربازی
بیمه تکمیلی
صبحانه
پاداش های ماهانه
شناوری ساعت کاری
هدایای مناسبتی
محیطی جوان، دوستانه و پویا
معرفی شرکت
هاست ایران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت میزبانی وب و ثبت دامنه درایران، فعالیت خود را ازسال 81 با هدف نهادینه نمودن استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پایدار، مطمئن و با کیفیت به صورت رسمی آغاز کرده است.
ما درهاست ایران، با ارائه ی راهکارهای نوین در ارائهی خدمات میزبانی، توانستیم نشان خلاق را از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دریافت کنیم. همچنین به دلیل استفاده از راهکارها و فناوریهای به روز و یکپارچه در بهمن ماه 1400 مجوز شرکت دانش بنیان را دریافت کردیم.
این مجموعه با ارائهی خدمات متنوع در واحدهای مختلف از جمله واحد دیتاسنتر، میزبانی وب، مانیتورینگ، خدمات ابری، برنامه ریزی، مارکتینگ، امورمشتریان و فروش افتخار سرویسدهی به بیش از 90هزارمشتری در شبکه ملی اطلاعات را دارد. ما، زیرساختِ آنلاین شدن اشخاص و کسبوکارها را با بالاترین کیفیت فراهم میآوریم.
ارائهی زیرساخت خدمات میزبانی وب، دامنه، دیتاسنتر، پیام کوتاه، رایانش و شبکه های ابری با اولویت خلق ارزش برای مشتریان، عمدهترین فعالیت ماست.