تیم لیون کامپیوتر جهت تکمیل پرسنل خود در جایگاه کمک انباردار استخدام می کند، در صورت احراز شرایط زیر رزومه خود را جهت تعیین وقت مصاحبه ارسال نمایید.
مهارت ها:
آشنایی با سیستم های انبارداری
مسلط به نحوه چیدن کالا ها
آشنایی به نرم افزار اکسل
آشنایی با امور انبارگردانی
ترجیحات:
آشنایی با قطعات کامپیوتر
آشنایی با ERP تدبیر
توانایی ها:
آشنایی با زبان انگلیسی
آشنایی با اصول تیم ورک
منعطف
مسئولیت پذیر و متعهد
توانایی رهبری و هدایت تیم
مزایای شغلی: ما در لیون کامپیوتر معتقدیم پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بیمه تامین اجتماعی از وظایف ما هست و مزایای دیگری به هم تیمی های عزیزمون ارائه میدیم:
تیم حرفه ای و آموزش دیده
آموزش های تیمی و تخصصی
فضای کاری پویا و خلاق
ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9:00 الی 18 و پنجشنبه ها تا 14 بیمه تامین اجتماعی
معرفی شرکت
لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینهی فروش قطعات کامپیوتر به صورت آنلاین شروع نموده و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکتهای ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال کالا داشته است.