شرح شغل و شرح وظایف: ما در تیم مارکتینگ بامن، به یک کارشناس متخصص مدیریت کمپین های آنلاین و آفلاین نیاز داریم تا با برنامه ریزی و نظارت بر اجرای به موقع، منطبق بر بودجه و هدفمند کمپین ها، ما را در رسیدن به اهداف یاری نماید. برای ما خیلی مهم است که این همکار عزیز تجربه خوبی در این زمینه داشته و تنها دیجیتال مارکتر نباشد. لازم به ذکر است فعالیت در بزرگترین پلتفرم کش بک در ایران نیاز به روحیه جسور و خستگی ناپذیر دارد. ،
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:
آشنایی با مفاهیم CLV، CAC و ...
آشنایی با انواع مدیاهای تبلیغاتی
تجربهی اجرای تبلیغات در فضای آفلاین و آنلاین
جمعآوری به موقع گزارشات، اطلاعات، اسناد و مدارک مربوط به کمپینها
تسلط به ابزارهای لازم برای مدیریت و نظارت بر کمپین ها
آشنایی با کمپین های آفلاین و BTL
تجربه برگزاری کمپین های 360 درجه
تجربه تبلیغات اپلیکیشن و محصولات دیجیتال
مهارت های ضروری:
مسلط به پنل تحلیل دیتا Google Analytics و Web Engage
مسلط به Conversion Tracking, Google Tag Manager, Search Console مسلط به ایجاد گزارشهای مرتبط با کمپینها بر روی Google Data Studio
توانایی مستندسازی پیوسته فعالیتهای روزانه
تجربه حداقل دو سال به عنوان کارشناس پرفورمنس مارکتینگ، کمپین منیجر و جایگاه های مرتبط
همکاری و تعامل با سایر اعضای تیم جهت تحقق اهداف مجموعه
روحیه کار تیمی بالا
ويژگیهای شخصیتی و مهارتهای نرم لازم:
دارای روحیه همکاری و همفکری تیمی
علاقهمند به کار در محیط پویا و چابک تیم مارکتینگ
انتقاد پذیر و تعامل محور
دقیق و منظم
توانایی ارائه توضیحات لازم به چاپخانه و پیگیری اقلام درخواستی
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.
مهارتهای مورد نیاز
مدیریت کمپیناستراتژی بازاریابیGoogle Analytics Google Search Console