کارشناس دیجیتال مارکتینگ در واقع دستیار مدیر بازاریابی در طراحی و اجرای استراتژی های و کمپین های دیجیتال مارکتینگ شرکت است. هدف این سمت شناسایی و پایش رفتار کاربران در بسترها و Touch Point های مختلف به ویژه وبسایت، اپلیکیشن موبایل، و شبکه های اجتماعی و تهیه محتوای مناسب به فراخور الزامات هر کانال می باشد.
مسئولیت ها:
پایش و گزارش KPI های مارکتینگ
تحلیل و بررسی رفتار کاربران و رقبا در فضای آنلاین و آفلاین
مشارکت در طراحی و اجرای کمپین های مارکتینگ آنلاین (…, AdWords ,CPA ,CPI, Display , Native)
تحلیل خروجی ها و نتایج کمپین های تبلیغاتی و ارائه راهکار برای بهبود مستمر
تهیه محتوای متنی و تصویری برای شبکه های اجتماعی، وبسایت، و کانالهای رسانه ای دیگر
همکاری مستقیم با تیم های فنی، طراحی، و محتوا جهت پیاده سازی Landing Page، نشر محتوا، و ابزارهای اتوماسیون مارکتینگ
تحلیل داده های تیم فروش برای بهبود اثربخشی کمپین های تبلیغاتی
مشارکت در طراحی و برگزاری رویدادهای Event Marketing
تهیه Questionnaire های آنلاین و آفلاین برای دقیق تر کردن User Journey و پرسونای کاربران
دانش / مهارتها / تجربه مورد نیاز:
تسلط به Google Analytics
تسلط به App Marketing
تسلط به مفاهیم SEO و SEM
تسلط به شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، پینترست، توئیتر، فیسبوک، آپارات، نماشا، یوتیوب)، و مدیریت و ایجاد محتوای خلاق مناسب با هر شبکه اجتماعی
برخورداری از تجربه Video Advertising
تجربه Online PR و Influencer Marketing
آشنایی با بازاریابی محتوا
آشنایی با تکنیکهای کپی رایتینگ
آشنایی با ابزارهای Website Optimization و CRO
توانایی بالا در ارائه اطلاعات و ایده ها در قالب شفاهی، Sketch دستی، پرزنتیشن و گزارشات مختصر و مفید
تسلط بالا به زبان انگلیسی (مکالمه، شنیداری، نوشتاری)
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟