تیم لیون کامپیوتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در جایگاه کارشناس بازرگانی استخدام می کند، در صورت احراز شرایط زیر جهت تعیین وقت مصاحبه رزومه خود را ارسال نمایید.
دارای سابقه فعالیت بازرگانی آشنا به امور واردات وخرید ارز آشنا به ثبت سفارش خارجی آشنا به امور گمرکی توانایی مکالمه ومکاتبه به زبان انگلیسی دارای حداقل 3 سال سابقه کار آشنا به سامانه جامع تجارت و ثبت سفارش مسلط به ICDL
مزایای شغلی: ما در لیون کامپیوتر معتقدیم پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بیمه تامین اجتماعی از وظایف ما هست و مزایای دیگری به هم تیمی های عزیزمون ارائه میدیم:
تیم حرفه ای و آموزش دیده
آموزش های تیمی و تخصصی
دورهمی های تیمی
فضای کاری پویا و خلاق
ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9:00 الی 18 و پنجشنبه ها تا 14 محدوده کار خیابان ولیعصر
معرفی شرکت
لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینهی فروش قطعات کامپیوتر به صورت آنلاین شروع نموده و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکتهای ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال کالا داشته است.