این آگهی منقضی
شده است
ما معتقدیم که مهمترین سرمایه و دارایی ما در گروه مالی اقتصاد بیدار، منابع و نیروی انسانی ما هستند و برای کمک به همکاران به دنبال جذب سرپرست اداری هستیم.
شرح موقعیت شغلی:
- تنظیم گزارشات ماهانه کارکرد پرسنل جهت پرداخت حقوق
- بررسی حقوق براساس کارکرد افراد و گزارشهای مربوط به حقوق
- ارتباط با سایر سازمان ها و نهادهای ذی صلاح در خصوص مسائل اداری
- اجرای آییننامهها و بخشنامههای اداری بر اساس ضوابط و مصوبات سازمان
- اجرایی فرآیند تسویه حساب داخلی پرسنل و دریافت رسید تسویه حساب قطعی
- نظارت و برنامهریزی امور کلیه نیروهای خدمات، تشریفات، حراسـت، تحصیلداران
- اجرای سیاستها و خطمشیهای شرکت در زمینههای مربوط به امور اداری، رفاهی و پشتیبانی
- تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط
- نظارت به امور قراردادها، پیمانها و امور بیمهای (تأمین اجتماعی، درمان تکمیلی، مسئولیت، عمر و حوادث و...)
- نظارت بر به امور کارگزینی و استخدامی همچون تشکیل پرونده پرسنلی، عقد قرارداد کاری، طب کار، گواهی و نامههای اداری و ...
- پاسخگویی به حسابرسان سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بورس اوراق بهادار و ... در خصوص امور اداری و جبران خدمات
- پیگیری تأمین و ارائه خدمات رفاهی کارکنان (بن کارت، ناهار سازمانی، سبد غذایی، هدیه مناسبتی، و ...) و انجام هماهنگیهای لازم در جهت ارتقاء سطح انگیزش کارکنان
مهارتهای مورد نیاز:
- تسلط بر با اتوماسیون اداری
- تسلط بر نرم افزار حضور و غیاب کسری
- تسلط بر نرم افزار حقوق و دستمزد راهکاران
- آشنایی کامل به Word و Excel و Visio
- تسلط بر قانون کار، بیمه تأمین اجتماعی و مالیات حقوق و دستمزد
شایستگیهای عمومی:
- روابط عمومی بالا
- توانایی حل مسئله
- دارای تفکر سیستمی
- دارای دقت عمل و تمرکز بالا
- توانایی حل تعارضات سازمانی
- نظم، دقت و مسئولیت پذیری
- دارای روحیه کار تیمی و مشارکت
- مهارت در برنامهریزی و مدیریت زمان
محل شرکت: چهارراه جهان کودک
ما در کارگزاری اقتصاد بیدار برای هر سلیقهای یک راهحل سرمایهگذاری داریم و همیشه در کنار مشتریان خود ایستادهایم، به همین دلیل ما را "همراه در سرمایهگذاری" میشناسند.
شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار از سال 1383 فعالیت خود را به عنوان کارگزار رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، آغاز نموده و به استناد عملکرد خود، موفق به کسب رتبه ”الف“ از سازمان بورس و اوراق بهادار در تمامی حوزههای فعالیت در این زمینه گردیده است.
ما در اقتصاد بیدار با چند دهه چالش و تجربه در زمینه بورس و اوراق بهادار تولد و رشد را پشت سر گذاشته و پیچ و خمهای این مسیر را طی نمودهایم و امروز در برنامه توسعه اخیر شرکت، بنا داریم تا گامی جدید در جهت ساختن برندی قویتر از قبل و با قدرت در بازار بورس و اوراق بهادار برداریم تا علاقهمندان به سرمایهگذاری در حوزه بورس و اوراق بهادار دنیای حرفهای و آرامشبخش متفاوتی از سود بازار سرمایه را تجربه کنند.
اقتصاد بیدار به عنوان شرکت فعال در حوزه بازار سرمایه بر این باور است که سرمایه انسانی با بهره وری، سودآوری و ارزش بازار هر شرکتی رابطه مستقیم دارد، در واقع رکن اساسی هر شرکتی را سرمایه انسانی آن تشکیل میدهد. بر این اساس ما به دنبال کسانی هستیم که خلاقیت، چالشپذیری، نوآوری و تلاش شخصیت و منش آنها باشد تا به عنوان سرمایه انسانی بتوانیم با برنامهای بلند مدت روی استعداد و توانمندی آنان سرمایهگذاری کنیم. اگر این گونه هستید، خانواده بزرگ «اقتصاد بیدار» شما را به یک چالش بزرگ برای آینده ای روشن و دوستداشتنی دعوت مینماید.