. توسعه و پیاده سازی بازاریابی B2B از جمله جذب مشتریان جدید و برنامه ریزی برای همکاری · توسعه شبکه ارتباطی B2B · حمایت از استراتژی B2B شرکت توسط راه حل های موثر و جلسات با شرکای تجاری کلیدی · تحلیل بازار و مشتریان · اعمال امور تدارکاتی و پشتیبانی مشتریان · رسیدگی به سفارشات · گزارش نویسی و تحلیل رقبا در سطح فروش اصناف و بازارهای هدف جدید
شرایط احراز : · جنسیت : آقا · مدرک تحصیلی : کارشناسی به بالا · آشنایی با فرایند بازاریابی و فروش . قادر به انجام ماموریت های بین شهری . تسلط به اصول مشتری مداری در سطح اصناف مختلف و بازارهای هدف جدید . تسلط به اصول مذاکره با شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی و بازارهای هدف جدید . توانایی برقراری ارتباط با مشتری و ارائه مطلب به آنها . جدی و مصمم در انجام امور محوله در کار بازاریابی و فروش . مسلط به فنون مذاکره و تکنیک های فروش . تسلط با اصول بازاریابی B2B و راهکارهای فروش سازمانی
معرفی شرکت
شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده است.
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکرهMicrosoft Office