روابط عمومی بالا و ادب سازمانی - یادگیری موضوعات جدید و آموزش پذیر در حوزه های (ارتباطات ، توزیع محتوا ، پاسخگویی متنی و صوتی ، ابزارهای نرم افزاری فروش و سیستمهای کاربردی). - نظم و انضباط و تعهد کاری - مسئولیت پذیری و علاقه مند به حوزه پشتیبانیو حمایت از مشتریان - برقراری ارتباط موثر با مشتریان - انعطاف پذیر در پذیرش فرآیندهای کاری مکانیزه - با توجه به حساسیت شغلی مذکور و اهمیت دانش کافی در پشتیبانی از مشتریان آموزشهای تخصصی در حوزه مهارتهای کلان، تلکام، مهارتهای بین المللی eTOM ، مهارتهای عمومی رسانه، مهارتهای ارتباطات و روابط عمومی و .... به متقاضی با هزینه شرکت داده خواهد شد و در اینصورت متقاضی متعهد به حداقل 3 سال خدمت در شرکت خواهد بود.
روززهای کاری : شنبه الی چهارشنبه
سایرمزایا:
·
بیمه تامین اجتماعی
معرفی شرکت
شرکت پارسیان همراه لوتوس یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه بزرگ بانک پارسیان است که تمرکز آن در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات میباشد. این شرکت دارای مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه فعالیت و ارائه خدمات مینماید. شرکت پارسیان همراه لوتوس ضمن اتصال فنی در لایه خدمات رادیویی به شبکه ارتباطات سیار ایران، اقدام به طراحی، توسعه و یکپارچه سازی سیستمهای Billing و BSS مختص به خود نموده و دارای اولین سکوی خدمات یکپارچه ارتباط مشتریان موبایل به صورت کاملا بومی میباشد، این شرکت در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمات پایه تلفن همراه همچون مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و پوشش سراسری در سطح کشور، به واسطه دارا بودن سامانه ارائه خدمات و پشتیبانی ازمشتریان به صورت منعطف و اختصاصی، خدمات متنوعی را در حوزه ارتباطات و هوشمند سازی و به ویژه با تمرکز بر یکپارچه سازی خدمات بانکی ارائه میدهد. از جمله راهبرها و برنامههای اصلی شرکت، ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری الکترونیک، بانکداری مجازی، شبکه پرداخت الکترونیک، هوشمند سازی، اینترنت اشیاء، سلامت، گردشگری و تمرکز بر ارائه راهکارهای ارتباطی نوین در حوزه شرکتی میباشد. لذا شرکت پارسیان همراه لوتوس در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان خود و به منظور تکمیل کادر فنی، تعداد محدودی نیروی انسانی کارآمد و با تخصص وتوانمندیهای زیر از طریق آزمونهای تخصصی حین آموزش و با شرایط ذیل جذب مینماید:
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی تلفنیارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانی