این آگهی منقضی
شده است
ما در تیم پر تلاش الانزا به دنبال یک کارمند انبار هستیم که مسئولیت مدیریت محصولات را از زمان ورود به انبار تا زمان خروج آنها به عهده بگیرد و برای بهبود عملکرد تیم انبار به ما کمک کند.
شرح وظایف:
- انجام فرآیندجمع آوری، بسته بندی و ارسال سفارش
- انجام کلیه کارهای مربوط به تحویل بار
- شارژ اقلام انبار در قفسه ها
- طبقه بندی اقلام و ثبت کد
- اطلاع رسانی تاریخ مصرف کالاها به کارفرما و جلوگیری از ضایع شدن آن ها
- مدیریت خروج اقلام از انبار با توجه به اصول انبارداری
- تهیه کلیه گزارش های مورد نیاز
- ثبت اقلام در سیستم های مربوطه
- شمارش کالا و مشارکت در فرآیند انبارگردانی
حداقل های موردنیاز:
- حداقل یک سال سابقه در سمت مشابه
- مهارت کار با کامپیوتر و ابزارهای آفیس
- آشنایی با اصل FIFO
- داشتن دقت و مسئولیت پذیری بالا و روحیه کارتیمی
* داشتن تجربه کار در فروشگاه های اینترنتی مزیت محسوب میشود.
روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 18 - پنج شنبه ها از 9 صبح تا 12 ظهر (پرداختی روزهای پنج شنبه به صورت اضافه کاری محاسبه میشود)
محل کار: شرق تهران محدوده اتحاد
فروشگاه اینترنتی الانزا متشکل از تیمی جوان، پویا و باتجربه در زمینه فروش محصولات مد و زیبایی به صورت مارکت پلیس فعال است. هدف الانزا ایجاد فضایی کامل و مرجع جهت تامین و فروش آنلاین محصولات گسترده ای از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان اصلی با قیمت هایی رقابتی و عرضه در سراسر ایران میباشد.
مزایای همکاری با خانواده الانزا:
محیطی فعال و پویا
پیشرفت کاری
بیمه تکمیلی
بیمه تامین اجتماعی از روز اول
شرایط کاری الانزا:
محل: بالاتر از میدان ونک
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۸