استخدام نیروی کارشناس فروش و بازاریابی در یک آژانس تبلیغاتی معتبر در صورتی که حرفه ای هستید اینجا در کنار دیگر همکاران حرفه ای و متخصص قطعا به اهدافتان خواهید رسید. شرح شغل: شناسایی بازار هدف ارائه تارگت های فروش دوره ای برنامه زمانبندی برقراری ارتباط با تارگت ها و اجرای آن پاسخگویی به تماسهای تلفنی ورودی واحد فروش ثبت اطلاعات مشتریان پیگیری مشتریهای بالقوه و برقرار نمودن جلسات با مشتری حضور در جلسات فروش و پرزنت مشتریان حفظ ارتباط مشتری و شرکت بصورت دوره ای رسیدن به تارگتهای ماهیانه و فصلی مهارتهای تخصصی آشنایی با اصول بازاریابی و برندینگ آشنایی با ابزارهای بازاریابی دیجیتال مدل مالی حقوق و دستمزد کارشناس بازاریابی شامل موارد زیر است: حقوق ثابت + بیمه . کمیسیون فروش انفرادی.
ویژگیها و تواناییها: روحیه کار گروهی و همکاری با سایر تیمها توانایی نوشتن گزارشهای داخلی
بیش از سال تجربه در بازاریابی
Office و مهارتهای کامپیوتری
با انگیزه و منظم ، دقیق
خلاق و فعال و سازنده با نگرش مثبت
روابط عمومی بالا در برقراری ارتباط
آموزش پذیر
همکارانی که تجربه کار در آژانس ها و شرکتهای تبلیغاتی دارند به عنوان ویژگی و مزیت برای همکاری در نظر گرفته خواهد شد.
معرفی شرکت
هر مایی از یک من شروع میشود؛ پشت تفکرات و تصمیمات هر سازمان بزرگی در ابتدا منی وجود داشته که بر اساس شناخت مناسب از نیازهای کسب و کار، منهای دیگری را جذب کردهاست تا با تفکرات و تواناییهای ویژه وهمچنین شناخت دقیق بازار و مخاطب راه دستیابی به موفقیت را تسهیل نمایند.همیشه در ارتباط با صنعت تبلیغات این سوال برایم مطرح بود که چرا عمر برندهای خارجی به چند دهه (و بعضاً بیش از یک قرن!) میرسد اما در برندهای ایرانی چنین نیست؛ عدم برندسازی، فقدان استراتژی و برنامهریزی بلند مدت و از همه مهمتر توجه نکردن به اصل جانشینپروری، یک مسیر اشتباه و منجر به شکست را برای برندهای ایرانی به وجود آوردهاست.وظیفهی مجموعههایی نظیر کانون تبلیغاتی معتمد این است که با روشهای نوین و خلاقانه و همچنین استراتژیهای مناسب و علمی، بودجههای سنگین رسانهها را به صورت بهینه ساماندهی کند و در راستای موفقیت سازمان -به دور از شعار- به صورت کاملا ملموس گام بردارد. البته ما معتقد هستیم که در کنار مشتریان ارجمندمان به عنوان همراهی معتمد فردایی روشنتر را تجربه خواهیم کرد.
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکرهارتباط با مشتریMicrosoft Office