ما در تاپین، جهت پیشبرد اهداف و پروژه های جاری، به دنبال یک دستیار مدیر پروژه (Assistant Project Manager) دقیق، منظم، پر انرژی و با انگیزه هستیم. اگر مایل هستید کار در یک محیط فعال و استارتاپی را تجربه کنید این فرصت مناسبی برای شماست. مسئولیت ها : - انجام مکاتبات اداری و تهیه مستندات و پروپوزالهای مورد نیاز پروژه ها - کنترل فرآیندهای درخواست مشتریان در مسیر پروژه و پشتیبانی. - همکاری در فرایندهای شناسایی و تحلیل رقبا - پاسخگویی تلفنی به سوالات مشتریان - تهیه صورتجلسات و گزارشهای پیشرفت پروژه
دانش و مهارت تخصصی: آشنایی کافی با نرم افزارهای مدیریت پروژه مانند Trello و Jira تسلط به اکسل آشنایی با نحوه نامه نگاری و مکاتبات برنامه ریزی ملاقات برای هماهنگی کارهای پروژه ارائه وضعیت به روز رسانیها از وضعیت پروژه هماهنگی بین اجزاء پروژه
شایستگیهای رفتاری: دارای روحیه کار تیمی دارای مهارت حل مساله علاقه به یادگیری توسعه فردی و تیمی دارای مهارت سازگاری علاقه به مشارکت در ایدهها علاقمند به جمع آوری و تنظیم مستندات و منعطف بودن
حقوق و مزایا: حقوق بصورت توافقی است. بیمه تامین اجتماعی از ابتدای همکاری
محل کار: میدان انقلاب ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17 پنج شنبه 8:30 الی 12:30
معرفی شرکت
شرکت تاپین ( توسعه تجارت هوشمند ماد ) فعالیت خود را در حوزه حمل و نقل و پست از سال 1388 شروع کرده و از شرکت های فعال در حوزه پست و ارسال مرسولات پستی کشور می باشد.