شرح وظایف : - بررسی کلیه اسناد حسابداری صادر شده (اعم از سفارشات، خرید خارجی، فروش ، هزینه ها، تحصیل/ واگذاری داراییها و موجودیها) ، پیشنهاد اسناد اصلاحی و پیگیری صحت ثبت آنها در حسابهای مورد نظر - کنترل گردش حسابها، آنالیز و تهیه صورت تطبیق حساب با مشتریان، شرکتهای عضو گروه و سایر طرفهای تجاری و شرکتها بطور مستمر - تهیه / بروزرسانی چک لیست بستن حسابهای ماهانه و پایان سال مالی و نظارت بر عملیات اجرایی مربوط - کنترل صحت مدارک پیوست اسناد حسابداری از لحاظ تطبیق با آیین نامه های شرکت و قوانین کشور ضمن بررسی و بهبود فرآیندهای مالی - کنترل و نظارت بر حسن اجرای وظایف پرسنل حسابداری، ضمن رعایت دقیق مهلت های قانونی مقرر در قوانین کشور و مقررات و آیین نامه های شرکت
شرایط احراز: جنسیت: خانم/آقا -مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته حسابداری با حداقل هفت سال سابقه کار مفید - تسلط بر نرم افزارهای مالی به ویژه راهکاران - آشنائی با نرم افزارهای اداری به ویژه اکسل -آَنائی با سامانه مودیان - دقیق، منظم، پویا، مسئولیت پذیر و پیگیر تا زمان حصول نتیجه - توانائی رهبری و مدیریت تیم
معرفی شرکت
شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده است.