تدوین شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) و اهداف و نتایج کلی (OKRs) مرتبط با امکانات محصول
تدوین نقشهی راه (Roadmap) و اولویتبندی توسعه برای ماژول ها و امکانات محصول
ارتباط مستمر با رهبران تیمها و هماهنگی با Technical Team Lead
مدیریت Backlog شامل توسعه، زمانبندی و به روز رسانی مداوم آن
برنامه ریزی مراحل انتشار محصول و عملکردهای جدید آن
ارتباط موثر با همهی ذینفعان محصول و مشتریان، تیم توسعهدهندگان و … در راستای دریافت بازخورد، مطلع شدن از مشکلات موجود و رفع آنها
ارائهی گزارشهای مستمر و دورهای در رابطه با محصولات
انجام تحقیقات بازار، تحلیل رقبا و بازاریابی برای فیچرهای محصولات، شامل:
مطالعهی محصولات فعلی
تبدیل جزئیات فنی به منافع کاربران
تحلیل و پیگیری ترندهای بازار در رابطه با موقعیت محصولات
ارتباط مداوم با تیمهای مختلف (طراحی، محتوا، بازاریابی و فروش) جهت پیادهسازی استراتژیهای تعیینشده برای محصولات
درک عمیق از اهداف و چشماندازهای محصولات و نیز تمامی فیچرهای آنها
آشنایی با مفاهیم اجایل و چارچوب های آن
کار با نرم افزارهای Postman، Swagger وFiddle
ارزیابی و پایش مستمر محصولات به منظور مشخص کردن مشکلات احتمالی طراحی با استفاده از تحلیل رفتار مشتری با کمک ابزارهایی مانند Google Analytics, Hotjar
توانایی تطبیق اسپرینت ها با نقشه راه محصول، تعریف نسخه بندی و پلن انتشار
معرفی شرکت
هلدینگ مام یکی از برترین شرکتهای ایرانی در حوزه سلامت می باشد .که هم اکنون دارای ۱۰ استارتاپ فعال در حوزه های سلامت، هوش مصنوعی ، ژنتیک و فروشگاه می باشد.
مام با استفاده از تکنولوژی روز، با اتکا به تیم توانمند و جوان و رویکرد های مدیریتی نوآورانه در حوزه سلامت، امروزه توانسته سهم بازار بسیار مناسبی کسب کند.