هدف اصلی شغل: تدوین گزارشهای مطالعه بازار، تحلیل فرصت تا مطالعات امکان سنجی، آماده سازی محتوا و ارائه آن به کارفرما
وظایف و مسئولیتهای اصلی :
تعیین هدف تحقیقات و تهیه پیشنویس پرسشنامه و نظرسنجی
تحقیق و گردآوری داده های مربوط به بازار محصول فعلی، جمعیت شناسی و علاقه مشتری و عوامل موثر بر تقاضای محصول از طریق جستجوی اینترنتی و تماس تلفنی
تجزیه و تحلیل نتایج داده های گردآوری شده برای شناسایی راه های به حداکثر رساندن فروش و نفوذ بازار محصولات فعلی
گردآوری داده های مربوط به محصولات رقبا مانند قیمت گذاری، فروش و روش بازاریابی یا توزیع
ارائه خلاصه و تجزیه و تحلیل داده ها؛توصیه های مرتبط با یافته های تحقیق
گزارش یافتههای منتج از مطالعه در قالب متن نوشتاری تکمیل شده با نمودارها
شناسایی محصولات یا بازارهای جدید بالقوه از طریق تحقیق و جستجو
پیش بینی روندهای بازاریابی و فروش صنعت مد نظر براساس دادههای جمع آوری شده
گزارش و ارائه کتبی و شفاهی یافتهها به مدیریت و مشتری
نتایج نهایی شغل :
شناخت و معرفی محصول در هر پروژه
بررسی دقیق بازار داخل و خارج در هر پروژه
بررسی مالی و اقتصادی در هر پروژه
شایستگیهای کلیدی :
توانایی حل مسئله
تفکر استراتژیک
تفکر تحلیلی
ارتباط موثر
تفکر سیستمی
مدیریت استرس
کار تیمی
دقت و نظم
توان ارائه کتبی و شفاهی
صلاحیت/مهارتهای حرفهای :
مستندسازی و گزارش نویسی
توان جستجوی حرفهای
آشنایی با کلیات حوزه فناوریهای نوین
آشنایی با مفاهیم کنترل پروژه
مهارتهای عمومی :
زبان انگلیسی: (Intermediate)- درک متون
آشنا به نگارش مکاتبات اداری
مهارتهای کامپوتری عمومی مانند افیس و پاورپوینت
آشنایی با نرمافزارهای گزارش نویسی و ارائه گزارش
شرایط لازم جهت احراز شغل تحصیلات: کارشناسی ارشد رشتههای مهندسی شیمی، مواد، پلیمر، صنایع و نفت و پتروشیمی
سن: حداکثر 30
معرفی شرکت
هرنج پلتفرمی نوآورانه برای شناسایی توانمندسازی و استخدام نیروی انسانی متخصص است. وظایف شغلی در سازمان های پیشرو نیازمند نیروی انسانی چند مهارتی است و احراز شایستگی های شغلی از طریق روش های مرسوم استخدام دشوار است. پلتفرم هرنج با بهره گیری از روش های نوین مورد استفاده در سازمان های خلاق دنیا طراحی شده است. متقاضیان۲ تا ۳ ماه فرایند یادگرفتن از طریق انجام دادن را سپری کرده و در قالب پروژه فردی و چالش کار تیمی ارزیابی و انتخاب می شوند.