ما در آکادمی رمزعلی قصد داریم تا تیم پشتیبانی و پشتیبانی فروش در بخشهای آکادمی آموزش ارزهای دیجیتال و البته فروشگاه آنلاین خودمون را بزرگتر کنیم. اگر تجربه خوبی در این زمینه دارید یا دنبال تجربههای جدیدتری هستید، حتما برای ما رزومه ارسال کنید.
شرح وظایف :
پاسخگویی و راهنمایی کاربران از طریق چت انلاین سایت،تلفن، ایمیل و ..
انجام کارهای روتین واحد پشتیبانی
ارتباط با واحدهای مختلف سازمان (محصول، فروش) جهت پیگیری و حل مشکلات کاربران
حفظ و نگهداری کاربران فعلی و جذب افزایش کاربران جدید
رضایت سنجی مشتریان
ثبت و ارائه دادهها و گزارش های دورهای از مشتریان
نیروی پشتیبانی باید چه ویژگیهایی داشته باشد :
روحیه پیگیری بالا
فن بیان مناسب داشته باشه.
قدرت یادگیری و دقت بالا داشته باشه.
در پاسخگویی صبور باشه.
توانایی برقراری ارتباط موثر با کاربران و همچنین تیمهای دیگه رو داشته باشه.
دلسوز بودن و داشتن انگیزه کافی برای ایجاد حس رضایت و کمک به افراد
حداقل یک سال سابقه پشتیبانی و یا فروش داشته باشه.
آشنایی با سیستمهای CRM و البته دنیای ارزهای دیجیتال مزیت محسوب میشود. محل کار : تهران – چهارراه فرمانیه
معرفی شرکت
مرکز نوآوری و شتابدهنده آکادمی رمزعلی، یک کانون گسترش نوآوری و سرمایه گذاری است. تخصص ما بلاکچین است. در این مرکز همواره در تلاش هستیم تا با ارائه مشاوره و آموزش تخصصی بستر مناسبی را جهت کارآفرینی و رشد افراد، استارتاپها و شرکتها فراهم آوریم. یاد گرفتهایم از هر چالشی برای ساخت یک فرصت استفاده کنیم تا اهداف خود و مشتریان را به واقعیت، نزدیک و نزدیکتر کنیم.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی فروشارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیپاسخگویی به مشتریان