ما در تومن نیاز به یک کارشناس خدمات فناوری (Helpdesk) جهت عیب یابی های اولیه و حل برخی مشکلات نرم افزاری کاربران، نصب ویندوز و نرم افزارهای کاربردی، تجهیزات سخت افزاری مانند پرینتر و اسکنر یا تعمیرات مقدماتی کامپیوتر در شبکه را دارد. همچنین نگهداری و نظارت بر کار سامانه های نرم افزاری و ارائه سرویس های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیز مورد انتظار است. مهارت ها سخت مورد نیاز: تسلط بر نصب سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی و فعال سازی و عیب یابی نرم افزارها تسلط بر نتورک پلاس و مباحث شبکه و اینترنت تسلط بر آنتی ویروس و مدیریت سرور آنتی ویروس مسلط به جستجوی اینترنتی و استفاده از اینترنت آشنایی کامل با پیکربندی سیستم های کامپیوتری مهارت و تجربه کافی در راهاندازی و عیب یابی تجهیزات اداری شامل پرینتر و اسکنر آشنایی به مانیتورینگ آشنایی به بک آپ گیری آشنایی با مباحث شبکه اکتیو و پسیو آشنایی با اکتیو دایرکتوری پیگیر و مسئولیت پذیر دارای روحیه کار تیمی بالا با انگیزه خلاق و منظم انجام وظایف متنوع روابط عمومی بالا تسلط به زبان انگلیسی امتیاز ویژه محسوب می گردد.
مزایای همکاری با ما: فرصت ارتقا و پیشرفت کاری برگزاری جشن های مناسبتی فعالیت در یک تیم متخصص و جوان بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی بسته و هدایای مناسبتی
ساعت کاری 9 – 18 شنبه تا چهارشنبه
معرفی شرکت
استارتاپ "تومن" در حال حاضر مشغول فعالیت در حوزه فینتک است. ما در "تومن" به پشتوانه فهم عمیق از کسبوکار و تیم جوان، متعهد و متخصص خود به دنبال ایجاد محصولی منحصربفرد و برندی ماندگار در صنعت پرداخت کشور هستیم.
در حال حاضر "تومن" با ایجاد فضای کار تیمی و پویایی در تیم خود توانسته است بسیاری از فارغ التحصیلان و متخصصین حوزه های مختلف را در تیم خود جذب کند و به کمک آنها و با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا، بطور مداوم در حال توسعه و افزایش سهم بازار است.
همکاری با "تومن" علاوه بر شرایط جذاب کاری، فرصت یادگیری، خلاقیت، ایده پردازی را برای شما فراهم و مسیر توسعه فردی و حرفه ای شما را هموارتر می کند.