ما در جستجوی یک کارشناس پشتیبانی فنی میزبانی وب با تجربه هستیم که می تواند به تیم ما در حل مشکلات و رفع نیازمندی های مشتریان کمک کند. این نقش بازیکن کلیدی در تضمین رضایت مشتری و برقراری ارتباط موثر با مشتریان است.
شرح وظایف شغلی:
پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی فنی و درخواست های مشتری.
تشخیص، آنالیز و حل مشکلات فنی مربوط به هاستینگ.
راه اندازی و پیکربندی سرور های ویندوز و لینوکس.
همکاری با تیم های داخلی برای ارائه راهکارهای بهبود سرویس.
الزامات:
حداقل یک سال تجربه کاری مرتبط.
آشنایی عمیق با سیستم عامل های ویندوز سرور و لینوکس.
تجربه کار با کنترل پنل های هاستینگ مانند cPanel, Plesk, DirectAdmin.
مهارت ارتباطی قوی و توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان.
تسلط کافی به زبان انگلیسی، هم در نوشتار و هم در گفتار.
توانایی حل مسئله، خلاقیت و تفکر منطقی.
رنج حقوق: حقوق هر فرد در مارال هاست بر اساس چندین پارامتر محاسبه می گردد که شامل ، ضریب تخصص ، ضریب حساسیت شغلی، ضریب موقعیت شغلی،ضریب آنکال،ضریب شیفت محاسبه می گردد و رنج حقوقی خالص هر فرد می توانید از پایه حقوق مصوب اداره کار در موقعیت های شغلی عادی و تا مبلغ 19 میلیون تومان باشد .
نوع همکاری: همکاری ما به صورت تمام وقت خواهد بود و همکاران ما هم می توانند به صورت حضوری و هم به صورت دورکاری با ما همکاری نمایند .
لطفاً:
اگر اگر امکان کار در شیفت های چرخشی را ندارید در رزومه خود مورد را درج کنید .
اگر سابقه کاری مرتبط با حوزه میزبانی وب دارید آن را در رزومه خود درج کنید .
تجارب حرفه ای خود را به صورت کامل در رزومه با سطح تخصص درج کنید .
اگر آزمون روانشناسی خاصی را گذرانده اید آن را در رزومه خود ثبت نمایید .
تنها اگر هم اکنون امکان شروع فعالیت و همکاری با ما را دارید رزومه خود را ارسال کنید.
در صورتی که شما کارشناس پشتیبانی فنی میزبانی وب می باشید و این شرایط را دارید، از شما دعوت می کنیم رزومه خود را برای ما ارسال کنید .
معرفی شرکت
شرکت داده گستر پارمیس، ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات، سرویس های میزبانی وب و امنیت اطلاعات با سابقه فعالیت به مدت ۱۵ سال در شهر اصفهان فعال میباشد. تلاش ما همواره بر تولید سرویسهای خاص، بر اساس نیاز مشتریانمان بوده است و امروز مفتخر هستیم رضایت صدها مشتری در رزومه کاری ما ثبت شده است.