ما در تیم مارکتینگ بامن به یک کارشناس شبکههای اجتماعی نیاز داریم که علاوه بر اجرای کمپینهای سوشال مدیا، ، توانایی تولید محتوا و سناریو نویسی برای تبلیغات ویدیویی رو داشته باشه.
تسلط کامل به الگوریتمهای سوشال مدیا
مدیریت و رسیدگی به کلیه امور و فعالیتهای شبکه های اجتماعی
توانایی طراحی و تدوین و اجرای استراتژی و ایجاد تقویم محتوایی سوشال مدیا
توانایی تولید محتواهای خلاقانه متنی، ویدئویی و تصویری
قدرت مذاکره برای ارتباط با اینفلوئنسرها و تیمهای تبلیغاتی
برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هر کدام از شبکهها
آشنایی با کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
توانایی بررسی و تحلیل ترافیک شبکههای اجتماعی و آشنا به ابزارهای آن (GA4 و...)
آشنایی با گزارشدهی و تحلیل پیجها و کانالها
شرایط احراز
توانایی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توئیتر و ...)
آشنا به روش های جذب مخاطب در شبکههای اجتماعی
توانایی طراحی کمپین های تبلیغاتی و تحلیل و آنالیز آن
آشنا به کپی رایتینگ و سناریو نویسی
تسلط به مفاهیم بازاریابی و قیف بازاریابی
رصد بازاریابی محتوایی و شبکههای اجتماعی
آشنا به ابزارهای اندازهگیری و تحلیل ( GA4 و ...)
دارای فن بیان قوی و مسلط به اجرا
آشنایی با پنل های ادنتورکها(یکتانت، تپسل و ...) و ابزارهای ایمیل مارکتینگ و SMS مارکتینگ مزیت حساب میشود.
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.
مهارتهای مورد نیاز
دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعیکمپینهای تبلیغاتی SEO