حسین حق شناس

اطلاعات شخصی

تخصص: مدیریت محصول
آدرس ایمیل: تماس از طریق جابینجا
شماره موبایل: تماس از طریق جابینجا
سال تولد: ۱۳۶۶
جنسیت: مرد
وضعیت تأهل: متأهل
استان سکونت: تهران
آدرس: تماس از طریق جابینجا

درباره‌ی من

من یک مدیر محصول با تجربه ی 10 سال فعالیت در حوزه های مختلف مانند آموزش، مخابرات، تجارت الکترونیک، گردشگری، خودرو، بیمه و بازارهای مالی، پس از کار در استارت آپ ها و شرکت های بزرگ و موفق، به دنبال این هستم که فرصتی برای کار بر روی محصولات جدید داشته باشم. تجربه حضور در شرکت های برتر در حوزه های مختلف باعث شده شناخت خوبی از بازار ایران داشته باشم که میتواند در این مسیر کمک کننده باشد.

سوابق شغلی

  • Senior Product Manager
    آسان پرداخت (آپ)
    از مهر ۱۴۰۲ تا حالا

  • Product Manager
    دیوار
    از آبان ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲

    مسئولیت من در دیوار مدیریت دسته بندی وسایل نقلیه بوده است. تدوین استراتژی و رودمپ محصول، مشخص کردن اهداف و نتایح کلیدی فصلی، مدیریت بک لاگ و اولویت بندی تسک ها، بهبود محصولات B2C و B2B، تعیین بودجه سالانه، بررسی فرصت ها و تهدیدهای بازار و افزایش درآمد از جمله وظایف اصلی من در دیوار است.
    من به همراه یک تیم 15 نفره موفق به دستیابی به اهداف زیر شدم:
    - افزایش 180 درصدی درآمد در دسته بندی خودرو
    - افزایش 15 درصدی سهم بازار در دسته بندی خودرو
    - کاهش 50 درصدی کلاهبرداری در دسته بندی خودرو
    - افزایش 30 درصدی کیفیت آگهی ها در دسته بندی خودرو
    - توسعه محصول جدید با استفاده از هوش مصنوعی (بررسی شناسه خودرو برای تأیید اعتبار تبلیغات فروش)

  • Associate Product Manager
    شاتل موبایل
    از اردیبهشت ۱۳۹۹ تا آبان ۱۴۰۰

    رسالت ما درتیم محصول شاتل موبایل همواره افزایش وفاداری مشترکین و بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات بوده است.به همین منظور با مدیریت پروژه ها، بررسی تجربه مشتری (cx)، بررسی رقبا، تست محصولات، بهبود ui/ux ، انجام مذاکرات و عقد قراردادهای همکاری و برگزاری کمپین، سعی کردم نقشی در رسیدن به این هدف داشته باشم
    تجاری سازی دو محصول جدید در حوزه تلکام، راه اندازی باشگاه مشتریان، ریدیزاین اپلیکیشن، ریدیزاین وبسایت و بهبود فرایند فروش در وبشاپ از اصلی ترین اقدامات من در این مدت بوده است.
    همچنین در شاتل موبایل من به همراه یک تیم 3نفره موفق به دستیابی به اهداف زیر شدم:
    - افزایش 20 درصدی فروش از طریق اپلیکیشن با طراحی مجدد اپلیکیشن
    - افزایش 50 درصدی کاربران فعال
    - عرضه 3 محصول جدید به عنوان خدمات ارزش افزوده

  • Supply and operations expert
    شرکت سفرهای علی بابا
    از مهر ۱۳۹۶ تا اسفند ۱۳۹۸

    حضور در علی بابا فرصتی بود برای شناخت نیازهای مشتری و اجرای برنامه هایی برای خلق تجربه ی شایسته برای مشتری در استفاده از خدمات. در ادامه سعی کردیم با برنامه های گسترده در حوزه تامین، ضمن ارتباط با هتل های سراسر کشور جهت گرفتن موجودی ،نرخ و کمیسیون مناسب - گارانت هتل های داخلی برای ایام high season و غیره رهبری بازار را نیز به دست بیاوریم . همچنین ایجاد کانال ارتباطی بین تیم فنی ، تیم محصول و کال سنتر جهت بررسی مشکلات سایت و نیازمندی ها مشتریان از عمده فعالیت های من در این مجموعه بوده است

  • Middle Manager
    کانون فرهنگی آموزش
    از تیر ۱۳۹۳ تا اسفند ۱۳۹۵

    انجام فعالیت هایی نظیر استخدام و منابع انسانی
    فروش ، تبلیغات و بازاریابی
    ارزیابی عملکرد نیرو ها و برنامه ریزی سازمانی
    آموزش پرسنل و بررسی عملکرد

  • Product Expert
    کانون فرهنگی آموزش-قلم چی
    از تیر ۱۳۹۲ تا تیر ۱۳۹۳

    راه اندازی و اجرای آزمون های تشریحی

مهارت‌ها

  • تدوین استراتژی‌
  • آنالیز محصول
  • طراحی بیزینس مدل
  • طراحی محصول
  • اسکرام
  • طراحی رودمپ
  • تدوین OKR
  • تجربه مشتری
  • طراحی تجربه کاربری
  • برنامه‌ریزی و مدیریت تیمی
  • طراحی باشگاه مشتریان

سوابق تحصیلی

  • MBA (کارشناسی ارشد)
    دانشگاه تهران
    از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

  • مدیریت محصول
    مدرسه مدیریت محصول بوژان
    از ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹

  • ارشد مهندسی مکانیک (کارشناسی ارشد)
    آزاد
    از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰

زبان‌های مسلط

  • انگلیسی (متوسط)
به روز شده در ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ، کد XJ-3513929
Scan the code

جابینجا | سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین ابزار استخدامی

https://jobinja.ir