امیر شبانی

اطلاعات شخصی

تخصص: مدیر هنری و مدیر استودیو طراحی
آدرس ایمیل: تماس از طریق جابینجا
شماره موبایل: تماس از طریق جابینجا
سال تولد: ۱۳۶۷
جنسیت: مرد
وضعیت تأهل: متأهل
استان سکونت: تهران
آدرس: تماس از طریق جابینجا

درباره‌ی من

ویژگی بارز من خلاقیت است. به این معنی که نه تنها همیشه ایده‌های زیادی در ذهنم دارم بلکه این ایده‌ها را به کمک توانایی‌ام در طراحی قابل لمس کرده و تا زمان تبدیل شدن آن ایده به یک محصول ایده‌آل دست از تلاش بر‌نمی‌دارم. ویژگی بعدی من تفکر سیستماتیک است که به وسیله آن به راحتی سازوکارهای سازمان را طراحی و گره‌های آن را پیدا و رفع می‌کنم.
علاقه اصلی من کار در زمینه طراحی و خلاقیت تصویری و مدیریت هنری برند‌هاست منتها در زمانی احساس کردم برای این که مدیر هنری بهتری باشم باید از مارکتینگ و بازاریابی که استفاده کننده متریالهای کاری طراحی هستند سررشته داشته باشم به همین دلیل مدتی را صرف فعالیت در این حوزه‌ها نمودم. اکنون احساس می‌کنم با دارا بودن دانش مارکتینگ نیازهای یک شرکت را در حوزه مدیریت هنری بهتر درک نموده و بهتر می‌توانم اولویت‌های کاری یک مدیر هنری را شناسایی کنم. از این رو قصد دارم مجددا به دنیای طراحی و مدیریت هنری بازگشته و تجریبات درخشانی در این حوزه بیابم.
نمونه پروژه‌های طراحی من را می‌توانید در صفحه Behance من مشاهده کنید:
https://www.behance.net/amirshabany

سوابق شغلی

  • مدیر آتلیه طراحی
    استودیو هورامان (کیانوش غریب‌پور)
    از فروردین ۱۳۹۰ تا فروردین ۱۳۹۳

    عمده پروژه‌هایی که در استودیو هورامان انجام می‌گرفت کمپین‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، طراحی و صفحه‌ آرایی کتاب‌هاب نشر افق، نشر قدیانی و چند نشر دیگر و همچنین طراحی گرافیک جشنواره موسیقی فجر،‌دوسالانه تصویرگری و ... بوده است.

  • گرافیست ارشد
    رهنما
    از فروردین ۱۳۹۳ تا فروردین ۱۳۹۴

    برند‌های باسمه، کانون انفورماتیک از زیر مجموعه‌های شرکت رهنما هستند که وظیفه طراحی متریال‌های این برند‌ها و طراحی غرفه‌های نمایشگاهی در این شرکت بر عهده من بوده است.

  • گرافیست ارشد / طراح کمپین
    رهنما کامیابان نخستین
    از فروردین ۱۳۹۴ تا فروردین ۱۳۹۶

    در شرکت رهنما طراحی کمپین و طراحی متریال‌های تصویری محصولات رهنما بیپ، بیپ تونز، آلونک، جملک، تلوبیون، اپلیکیشن ریتم و اپلیکیشن هدفون به عهده من بود.

  • مدیر بازاریابی / مدیر هنری
    بیپ تونز
    از فروردین ۱۳۹۵ تا خرداد ۱۳۹۸

    در شرکت بیپ‌تونز در سمت مدیر بازاریابی وظیفه تدوین مارکتینگ پلن، بودجه‌ بندی تبلیغات، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، رشد سوشال‌مدیا‌های محصول و کمپین‌های نصب اپ بر عهده من بود.
    در سمت مدیر هنری تدوین استراتژی بصری برند، طراحی یونیفرم‌های محصول برای فضاهای گوناگون، هماهنگی و کسب خروجی مورد نظر در سفارش کارهای بصری به همکاران خارج از مجموعه، نظارت بر خروجی‌های چاپی، تولید متریال‌های مورد نیاز در کمپین‌های آفلاین و آنلاین و شرکت در جلسات ایده‌ پردازی را به عهده داشتم.

  • مدیر خلاقیت / مدیر هنری
    آژانس بازاریابی دیجیتال راتین
    از مرداد ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۸

  • مدیر بازاریابی
    جانان مدیا (ویوزیک)
    از فروردین ۱۳۹۹ تا حالا

  • مدیر هنری
    دیوار
    از خرداد ۱۳۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰

  • مدیر استودیو و مدیر هنری
    دیجی‌کالا
    از خرداد ۱۴۰۰ تا حالا

مهارت‌ها

  • طراحی گرافیک
  • مدیریت هنری
  • چاپ
  • Google Ads
  • Facebook ads
  • campaign design
  • Creativty
  • Copywriting
  • Marketing Plan
  • Photoshop
  • Illustrator
  • inDesigne
  • بازاریابی دیجیتال

سوابق تحصیلی

  • طراحی گرافیک (کارشناسی)
    دانشگاه سراسری سمنان
    از ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰

زبان‌های مسلط

  • انگلیسی (متوسط)
به روز شده در ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ، کد DC-4365241
Scan the code

جابینجا | سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین ابزار استخدامی

https://jobinja.ir