محمد اسکندری

اطلاعات شخصی

تخصص: مدیر مالی
آدرس ایمیل: تماس از طریق جابینجا
شماره موبایل: تماس از طریق جابینجا
سال تولد: ۱۳۶۷
جنسیت: مرد
وضعیت تأهل: متأهل
استان سکونت: تهران
آدرس: تماس از طریق جابینجا

درباره‌ی من

مدیریت مالی و حسابداری با بیش از ۱۷ سال تجربه فعالیت در شرکت‌های تولیدی و بازرگانی معتبر مسلط به:
تجزیه و تحلیل مالی، بودجه‌بندی و بهینه‌سازی هزینه‌ها،با به‌کارگیری انواع سیستم‌های مالی کارآمد
جذب و راهبری تیم مالی و حسب نیاز،آموزش پرسنل جهت توسعه سرمایه انسانی سازمان
تجربه کافی در امور قانونی سازمان ها از تکالیف مالیاتی و سامانه ها تا حضور در جلسات دفاع رسیدگی دارایی و اداره کار و تنظیم لوایح مورد نیاز
طراحی و استقرار کدینگ و راه اندازی سیستم های مالی از صفر تا صد
تاکید بر شفافیت مالی و هم‌افزایی تیم‌ها برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب‌وکار
...و مدیریت کلیه امور مالی و مالیاتی...

سوابق شغلی

  • کارشناس حسابداری
    شرکت فرش پردیسان
    از خرداد ۱۳۸۶ تا مرداد ۱۳۸۹

    + تهیه لیست بیمه و مالیات حقوق
    + تهیه لیست گزارش ارزش افزوده و معاملات فصلی
    + انجام امور بایگانی و تهیه مدارک و اسناد
    + صدور فاکتورهای فروش مشتریان
    + ثبت رسیدهای انبار و کنترل فاکتورهای خرید
    + آماده سازی لیست بیمه و مالیات حقوق و لییت حقوق و دستمزد
    + ثبت اسناد خرید و فروش و صدور فاکتور
    + مسئول پیگیری وصول مطالبات
    + انجام امور خزانه داری، کنترل و ثبت تنخواه گردان
    + کنترل و ثبت رسیدهای خروج و ورود انبار

  • سرپرست حسابداری
    شرکت پودرسازان
    از مهر ۱۳۹۰ تا آبان ۱۳۹۵

    + کنترل اسناد ثبت شده مربوط به تولید و بهای تمام شده و مغایرت گیری اسناد.
    + تهیه لیست حقوق پرسنل و لیست بیمه و مالیات حقوق
    + انجام امور حسابداری خرید و فروش و انبار
    + کنترل کارنامه تولید جهت محاسبه دقیق مصرف و جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه.
    + تهیه اطهارنامه ارزش افزوده و معاملات فصلی.
    + تحریر دفاتر قانونی با نظارت مدیر مالی.
    + ارائه گزارشات روزانه و درخواست شده به مدیر مالی

  • مدیر مالی
    آذرسرام
    از آذر ۱۳۹۵ تا مهر ۱۴۰۰

    به عنوان مدیر امور مالی و اداری
    + راه اندازی و استقرار سیستم حسابداری انبار و حسابداری خزانه در محل کارخانه(واقع در آذربایجان شرقی)و ایجاد لینک به دفتر تهران.
    + شرکت در جلسات هیئت مدیره،مجامع عمومی و سالانه و پاسخگویی در خصوص گزارشات مربوطه و ارائه راهکارهای پیشنهادی در خصوص افزایش درآمد و کاهش هزینه ها.
    + تهیه صورت های مالی و تعامل با حسابرسان خارجی در جهت انجام حسابرسی رسمی.
    + اجرای کدینگ (طبقه بندی) حسابها بر اساس شکل متحد به منظور ایجاد وحدت رویه و قابلیت مقایسه گزارشات مالی شرکت پس از تصویب هیئت مدیره.
    + مسئول و پاسخگو در خصوص جمع بندی مالی سالانه.
    + تهیه اظهارنامه های مالیاتی،نظارت بر تحریر دفاتر و انجام تکالیف قانونی.
    + ماموریت های مکرر به کارخانه در آذربایجان شرقی جهت استقرار و راه اندازی واحد حسابداری کارخانه طی مصاحبه و جذب نیروهای مورد نیاز و همچنین مراجعه به شعبه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی شرکت.
    + تهیه،تخصیص و پایش بودجه در شرکت
    ایجاد نظم و بهبود شرایط بایگانی و نگهداری اسناد مالی
    + رفع کامل مشکل بهای تمام شده محصول تولیدی با تهیه تخصصی BOM جامع محصول و استقرار در کدینگ سیستم حسابداری تولید.
    + تهیه گزارشات مالی و حسابداری مفید جهت ارائه به مدیریت.
    + پیگیری و انجام امور مالی مربوط به واردات مواد اولیه.
    + شرکت در جلسات دفاع مالیاتی و کارگری و کارفرمایی و تنظیم لوایح مربوطه.
    + انجام عملیات بستن حسابهای پایان سال.
    + امور مربوط به حقوق و دستمزد و لیست بیمه پرسنل و قراردادهای مشاوره پاره وقت.

  • مدیر مالی و اداری
    رسام لیان
    از آبان ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۴

    + طراحی و استقرار کامل کدینگ حسابداری در برنامه سپیدار طی بازسازی و اصلاح اشتباهات ثبتی اسناد مالی سنوات مالی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰.
    + تهیه جدول کامل قیمت تمام شده خدمات پس از فروش.
    + تهیه وتدوین صورتهای مالی از طریق نظارت مستمر بر عملیات امورمالی و محاسباتی وتنظیم حسابها بر اساس آئین نامه ومقررات حاکم بر تحریر دفاتر وضوابط مربوطه وصحت وسلامت آنها وتهیه گزارشات موردی مدیریت.
    + تکالیف قانونی اظهارنامه های عملکرد،ارزش افزوده و ماده ۱۶۹.
    + راه اندازی سیستم مدون بهای تمام شده محصول تولیدی.
    + کنترل و نظارت بر عملکرد،و حسب نیاز آموزش پرسنل حسابداری.
    + انجام عملیات بستن حسابهای پایان سال و صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه.
    + تبادل اطلاعات مالی مجموعه حسب مورد با دستگاههای نظارتی قانونی
    + ایجاد هماهنگی و تعامل با سایر واحدها خصوصا واحد بازرگانی در جهت امور مشتریان و تامین کنندگان و همچنین انجام امور واردات و صادرات.
    + انتقال حسابها و فعالیت مالی شرکت از نرم افزار رایورز به نرم افزار سپیدار بصورت کامل.
    + تنظیم لوایح مورد نیاز و شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی جهت پرونده مالیاتی سال ۹۷.
    + بودجه بندی،پیش بینی و مدیریت نقدینگی و کنترل هزینه.
    + تهیه و تدوین آیین نامه و دستورالعمل های مورد نیاز واحد مالی و اداری سازمان.

مهارت‌ها

  • محاسبه تخصصی بهای تمام شده
  • حقوق و دستمزد و قوانین کار
  • تهیه آیین نامه و دستورالعملهای مالی
  • طراحی و استقرار کدینگ حسابداری
  • تهیه انواع گزارشات مدیریتی
  • تشکیل،آموزش و رهبری تیم مالی
  • تهیه اظهارنامه عملکردوصورت های مالی
  • اظهارنامه ارزش افزوده و ماده ۱۶۹
  • سیستم هلو،برلیان،سامان،ماهان،پاتریس
  • بازسازی و اصلاحات سیستم حسابداری
  • سامانه جامع تجارت،انبارها و مؤدیان
  • سیستم همکاران،راهکاران،سپیدار،تدبیر
  • تحریر دفاتر قانونی
  • امور پرسنلی و منابع انسانی
  • بودجه بندی،پیش بینی و کنترل هزینه
  • حسابداری واردات و صادرات
  • حسابرسی مالیاتی و تامین اجتماعی
  • حسابداری پیمانکاری
  • ضمانتنامه و تسهیلات بانکی

سوابق تحصیلی

  • مدیریت مالی (کارشناسی ارشد)
    آزاد رودهن
    از ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹

  • حسابداری (کارشناسی)
    ازاد واحد خمین
    از ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹

  • دوره عالی پرورش مدیر مالی
    Pact
    از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۶

    اخذ گواهینامه دوره عالی پرورش سرپرست مالی در موسسه حسابداران خبره

  • دوره جامع حسابداری صنعتی
    Pact
    از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۵

    اخذ گواهینامه دوره جامع حسابداری صنعتی شامل:
    -حقوق و دستمزد
    -بهای تمام شده
    -خرید وفروش
    -مالیات بر ارزش افزوده
    از موسسه حسابداران خبره.

زبان‌های مسلط

  • انگلیسی (متوسط)
به روز شده در ۱۴۰۴/۰۸/۰۹ ، کد VP-8963529
Scan the code

جابینجا | سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین ابزار استخدامی

https://jobinja.ir