دربارهی من
1. مسلط به رسيدگی نامه های فيزيکی به دفتر مدير عامل .
2. ارتباط مستمر با حوزه ریاست و معاونت های سازمان .
3. مسلط به تنظيم برنامه جلسات ماهانه کميته ها و کميسيون ها و مجامع.
4. مسلط به برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی لازم بین کلیه واحدهای سازمان .
5. ایجاد مکانیزم های مناسب جهت پیگیری مکاتبات در واحدهای مختلف .
6. رسیدگی به امور مراجعان حوزه دفتر مدیریت و ارائه راهنماییهای لازم به آنان .
7. تهیه و تنظیم برنامه ملاقات کارکنان , مسئولین و سایر مراجعین با مدیرعامل سازمان .
8. برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت شرکت مدیرعامل در جلسات، سمینارها و همایش های درون و برون سازمانی .
9. نظارت بر نگارش پيش نويس مکاتبات مورد نظر مدير عامل با داخل و خارج از موسسه از طرف حوزه های مختلف مسئول اقدام .
10. هماهنگی فعاليتها و عملکرد افراد تحت سرپرستی و اعمال راهنماييهای لازم به منظور پيشبرد و حسن اجرای وظايف محوله از سوی مدیرعامل .
11. مسلط به انجام امور ارجاعی از سوی مدیرعامل اعم از مکاتبات , ارجاعات , ملاقاتها و ابلاغ دستورات صادره به معاونین و مشاورین و سایر مسئولین ذیربط و در صورت لزوم پیگیری آنها تا حصول نتیجه نهایی .
|