AriAn ShariFi

اطلاعات شخصی

تخصص: پشتیبانی و امور مشتریان
آدرس ایمیل: تماس از طریق جابینجا
شماره موبایل: تماس از طریق جابینجا
سال تولد: ۱۳۷۳
جنسیت: مرد
وضعیت تأهل: مجرد
استان سکونت: تهران
آدرس: تماس از طریق جابینجا

درباره‌ی من

(امور مسول خرید/ تدارکات شرکت خرید مایحتاج شرکت / بازدید از کارخانه / پیگیری امور مدیریت /انباردار/ کنترل کیفی واحد مرکز تماس / بررسی تماس های ورودی و سنجش درصد رضایت مندی طبق شاخص های مده نظر آموزش بین ایجنت های پاسخ دهنده و بررسی عملکرد کارشناسان بخش مرکز تماس / تلاش در بالا نگه داشتن سطح سرویس /تجربه کار با نرم افزار های ایزابل و استرنیک مرکز تماس / هماهنگی بین بخش ها/سرپرستی/پشتیبانی امور مشتریان پشتیانی لحظه ای و آنلاین از طریق anydesk آشنا به مباحث sql Server و حوزه فینتک از جمله فعالیت های من می‌باشد) امکان فعالیت به صورت دورکار
روحیه کار تیمی بالا و ثبت گزارشات و مستندات به سایر واحدها
سرپرست بخش مرکز تماس بودم به مدت 2 سال تقریبا قدرت حل موارد و مشکل و تحلیل داده رو به نحو احسنت انجام میدم فن بیان خوب و عالی ازش برخوردار هستم و سابقه مدیریتی و سرپرست بخش رو دارا میباشم و خاستار ادامه فعالیت با شرکت های معتبر هستم و خستگی ناپذیر بودن و مسولیت پذیری از صفات بارز بنده هست و همینطور تست کردن در اصطلاح باگ زیپورت اپلیکیشن و دادن و اضافه کردن ایده و فیچر هم فعالیت داشتم در الوپیک پشتیبانی از طریق چت آنلاین و تیکت و پیگیری های کاربران و مسافرین هم توسط بنده پیگیری میشده و در اصطلاح Queue check و یا خط نگه دار بخش کال سنتر ااوپیک بودم
داخل الوپیک و آپارات فیلیمو هم به عنوان کارشناس و هم کنترل کیفی کال سنتر مشغول بوده و سابقه فعالیت داشتم


سوابق شغلی

  • هدکال سنتر (کال سنتر سوپروایزر) (کنترل کیفیت)
    الوپیک
    از اردیبهشت ۱۳۹۶ تا بهمن ۱۳۹۷

    هد کال سنتر الوپیک بودم و همین طور Qc مرکز تماس از لحاظ فن بیان و مسلط به کار بودن شرایط مناسبی رو دارم

  • مدیر فروش
    بازار سنگ غرب تهران
    از اردیبهشت ۱۳۹۲ تا اسفند ۱۳۹۵

  • کارشناس فنی و کنترل کیفیت مرکز تماس
    صبا ایده ( آپارات/فیلیمو)
    از اردیبهشت ۱۳۹۸ تا خرداد ۱۳۹۹

    در سمت کارشناس فنی در شرکت آپارات فیلیمو مشغول بودم و بررسی و پیگیری مشکلات اعم از پرداخت های آنلاین نحوه استفاده از سرویس اشتراک و بررسی های فنی سرویس وی او دی از شرح وظایف اینجانب بود و همین طور Qc واحد مرکز تماس با ریز جزئیات وظایف این بخش هم بنده انجام دادم

  • کارشناس ارسال و انباردار
    ماهان طب عصر نوین
    از اردیبهشت ۱۴۰۰ تا دی ۱۴۰۰

    در شرکت ماهان طب درسمت کارشناس ارسال و. انباردار کل محصولات و جنس های شرکت مشغول شدم از تاریخ اوله اردیبشهت ماه جاری و در این سمت دقت حرف اول رو میزد و چالش خوبی برای خوده من به شخصه بود در این سمت کار کردن و وصولی های اجناس و سفارشات و تسویه روزانه کاردکس کالا ها و صدور حواله خروج کالاها از شرکت و بررسی عملکرد پیک شرکت از جمله وظایف بنده بود

  • کارشناس پشتیبانی
    هولدینگ آواکتان
    از بهمن ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۲

    به مدت 1 سال و نیم در سمت کارشناس پشتیبانی شرکت های بانی مد جینوست
    دی جی واش بالکافه فعالیت داشتم
    شیفت بنده شیفت شب بوده از ساعت 8دشب الی 8 صبح توانایی فعالیت در شیفت 12 ساعته را دارا هستم و با کار شیفتی موردی ندارم

  • ادمین صرافی
    پیشگامان سرزمین پارس ( اکسپو ارز)
    از اردیبهشت ۱۴۰۳ تا خرداد ۱۴۰۴

    ادمین گروه های تبادل ارزی و ثبت معاملات روزانه خرید فروش ارزهای حقیقی دلار کرون یورو پوند
    پیگیری معاملات روزانه
    همینطور در واحد مالی این مجموعه هم
    فعالیت داشتم پرداختی های شرکت به فروشنده های معاملات را انجام‌میدادم

مهارت‌ها

  • برخورد خوب
  • توانایی مدیریت افراد و کارها
  • اخلاق حرفه ای
  • تایپ
  • word
  • exel
  • asterrnicstats2
  • mattermost
  • Outlook
  • Trello
  • Jira

سوابق تحصیلی

  • ریاضی فیزیک (دیپلم)
    دبیرستان امام موسی صدر
    از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۹

زبان‌های مسلط

  • انگلیسی (متوسط)
به روز شده در ۱۴۰۴/۰۴/۳۰ ، کد FH-9587149
Scan the code

جابینجا | سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین ابزار استخدامی

https://jobinja.ir