پویا علی اکبر پور

اطلاعات شخصی

تخصص: کارشناس منابع انسانی
آدرس ایمیل: تماس از طریق جابینجا
شماره موبایل: تماس از طریق جابینجا
سال تولد: ۱۳۷۵
جنسیت: مرد
وضعیت تأهل: مجرد
استان سکونت: تهران
آدرس: تماس از طریق جابینجا

درباره‌ی من

توانایی در برابر شرایط فشرده کاری
علاقمند به برنامه ریزی و ریل گذار فعالیت های در حال انجام برای بهبود فرآیند ها
هوش هیجانی بالا
انعطاف پذیر _توانایی به وجود آوردن همدلی و همراه کردن افراد در کار های گروهی
صبور آرام خونسرد_ ثابت قدم و پشتکار مناسب
مقید به قوانین و اصول اخلاقی _توانایی و علاقمند به یادگیری در حین کار و عملیات های کاری فورس
تلاش در حوزه سازماندهی و افزایش کیفیت بهروری سیستم ها
علاقمند به حوزه منابع انسانی

سوابق شغلی

  • سرپرست دفتر
    موسسه خیریه بچه های آسمان
    از فروردین ۱۳۹۵ تا اسفند ۱۳۹۵

    بنده به عنوان مسئول دفتر مجموعه بچه های آسمان به مدت یک سال در فرودگاه امام حضور داشتم
    مسئولیت بنده مدیریت دفتر و انجام امور حسابداری دفتر در آن زمان بود

  • کارشناس مسئول منابع انسانی
    شرکت پند توزین الکترونیک
    از فروردین ۱۳۹۶ تا شهریور ۱۳۹۶

    در ابتدا به عنوان کارشناس منابع انسانی شروع به فعالیت کردم و در ادامه به عنوان کارشناس مسئول بخش منابع انسانی با مجموع 4 عضو فعال ادامه فعالیت دادم

  • پشتیبان نمایندگان
    سامان کیش
    از مهر ۱۳۹۶ تا اسفند ۱۳۹۶

    به علت شرایط کاری مغایر با شرایط تحصیلی مجبور به ترک کار شدم

  • مدیر پخش
    هرمان
    از تیر ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۳۹۴

    در دوران دانشجویی در تایم فراغت تحصیل در شرکت هرمان به مدت سه ماه مسئولیت پخش مرسوله های ارسالی شرکت در سطح کشور را داشتم (شرکت در زمینه محصولات کاغذ دیواری فعالیت داشت)

  • مهندس اجرا (کمکی)
    شرکت آسمان نگار سازان نوین
    از خرداد ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۷

    در حین دوره تحصیل برای کارآموزی در شرکت و محل اجرا پروژه فاز ۴ و ۵ مسکن مهر پردیس با شرکت همکاری داشتم

  • کارشناس مرکز پشتیبانی
    اسنپ فود
    از شهریور ۱۳۹۷ تا آذر ۱۳۹۹

    به عنوان کارشناس مرکز پشتیبانی در دوره اولیه حضور و فعالیت داشته_در زمان حضور در شرکت موفق به کسب نشان طلایی و نقره ایی شدم
    و به علت اعزام به خدمت سربازی مجبور به ترک شرکت شدم

  • سرپرست مرکز تماس (شیفت عصر)
    عصر ارتباطات آبان
    از فروردین ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱

    در دوران خدمت سربازی به صورت پاره وقت در شرکت حضور داشتم، در ابتدا به عنوان کارشناس ارشد ارتباط با مشتری و در ادامه با حفظ سمت به در سیستم طرح وبرنامه فروش شرکت فعالیتی داشتم

  • کارشناس ارشد کنترل کیفیت مرکز تماس IQC
    دیپویت
    از مرداد ۱۴۰۱ تا حالا

    به عنوان کارشناس کنترل کیفیت شروع به کار و با بخش منابع انسانی به صورت پروژه فعالیت هایی داشتم

مهارت‌ها

  • اتوكد
  • icdl
  • افیس
  • word
  • Powerpoint
  • مسلط به کامپیوتر
  • اتوکد2D
  • اصول کارتیمی
  • تیم‌سازی
  • مدیریت
  • توسعه تیم
  • توسعه فردی
  • تحلیل داده
  • تحلیل رقبا
  • تحلیل آمار
  • فن بيان
  • تایپ
  • مسئولیت پذیر
  • یادگیری بالا
  • یادگیری سریع
  • CRM
  • ارتباط با مشتری
  • excel
  • مدیر داخلی

سوابق تحصیلی

  • mba (مدیریت پروژه) (کارشناسی)
    موسسه خوارزمی
    از ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۷

    متاسفانه 80 درصد دوره را به طور کامل گذراندم ولی به علت مشکلات مالی قادر به اتمام و دریافت مدارک نبودم
    ولی به علت نیمه حضوری بودن اموزش به طور تقریب تمامی موارد اموزشی لازم برای دریافت مدرک را مطالعه و کسب نمودم

  • عمران (کاردانی)
    دانشگاه دولتی فنی سمنان
    از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴

  • عمران اجرایی (کارشناسی)
    دانشگاه تهران جنوب
    از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹

زبان‌های مسلط

  • انگلیسی (متوسط)
به روز شده در ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ، کد CM-5264294
Scan the code

جابینجا | سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین ابزار استخدامی

https://jobinja.ir