معین مشرفی فر

اطلاعات شخصی

تخصص: دیجیتال مارکتر
آدرس ایمیل: تماس از طریق جابینجا
شماره موبایل: تماس از طریق جابینجا
سال تولد: ۱۳۷۸
جنسیت: مرد
وضعیت تأهل: مجرد
استان سکونت: تهران
آدرس: تماس از طریق جابینجا

درباره‌ی من

سلام!
من معین مشرفی‌فر هستم و دو سال هست که وارد اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ شده‌ام. طی این دو سال من بیش از ۹ ماه در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به عنوان تولید کننده محتوا و کارشناس سوشال مدیا در حال فعالیت بودم. بعد از تکتاز من در دوره‌ی باشگاه محتوا شرکت کردم و پس از آن به مدت ۳ ماه به عنوان کارآموز در محتوا تراپی به تولید محتوا پرداختم.
در حال حاضر در دوره‌ی تیونینگ رهنما کالج (دیجیتال مارکتینگ) و دوره‌ی سئو کلاه خاکستری بابک بنیادی هستم تا مواردی که یاد می‌گیرم رو به صورت عملی روی پروژه‌های واقعی اجرا کنم.

سوابق شغلی

  • کارآموز
    رهنما کالج
    از اردیبهشت ۱۴۰۰ تا حالا

    من در طول دوره رهنماکالج به کمک پروژه واقعی لندین (پلتفرم طراحی لندینگ پیج) تمامی جنبه‌های دیجیتال مارکتینگ رو از مرحله استراتژی تا اجرا یاد گرفتم.
    مارکتینگ پلن، تحقیقات بازار، استراتژی محتوا برای کانال‌های مختلف، ابزارهای اندازه‌گیری گوگل، سئو و تبلیغات آنلاین از جمله چیزهایی بود که به ما آموزش داده شد.

  • دانشجوی سئو
    دوره‌ی کلاه خاکستری بابک بنیادی
    از خرداد ۱۴۰۰ تا حالا

    بابک بنیادی در این دوره به ما تمامی نکات مربوط به سئو on-page و off-page، محتوا و زیرساخت‌های فنی این حوزه رو با مثال‌هایی از پروژه‌های واقعی، یاد میده.

  • کارآموز تولید محتوا
    محتوا تراپی
    از بهمن ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰

    من به مدت ۳ ماه در محتوا تراپی به صورت کارآموزی فعالیت داشتم، در این شرکت من به نوشتن محتوا‌ به صورت مقاله کار می‌کردم.

  • کارآموز
    باشگاه محتوا
    از آبان ۱۳۹۹ تا دی ۱۳۹۹

    من در این دوره تمام بخش‌های بازاریابی محتوایی رو یادگرفتم و در یک کسب و کار خیالی(البته برای من در مورد آژانس دیجیتال مارکتینگ بود) شروع به کار کردیم و تمامی بخش‌های بازاریابی محتوایی رو بر روی این پروژه پیاده سازی کردم(:

  • تولید کننده محتوا و کارشناس شبکه‌های اجتماعی
    آژانس دیجیتال مارکتینگ تکتاز
    از اردیبهشت ۱۳۹۹ تا آذر ۱۳۹۹

    من در این آژانس دیجیتال مارکتینگ به مدت ۳ ماه به صورت کارآموز و سپس در سِمت تولید کننده محتوا و کارشناس شبکه‌های اجتماعی شروع به فعالیت کردم.

  • تولید کننده محتوا
    Praseh.tm
    از شهریور ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۸

    تیم پرسه با تمرکز بر گردشگری گروهی با هدف کشف شهر(یزد) شکل گرفت. من در این تیم به عنوان تولید کننده محتوا و مدیر شبکه‌های اجتماعی و برگذاری کمپین‌ها حضور داشته‌ام.

  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
    ایسمینار
    از مهر ۱۴۰۰ تا آذر ۱۴۰۰

    ایسمینار یک پلتفرم برگزاری وبینار هست که در بازار خود به عنوان رهبة بازار در حال فعالیت است.
    من در این سازمان به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ کارم ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ بود.
    من در طول این ۳ ماه ۳ کمپین رو ران کردم و تونستم تجربیات خودم رو در بحث گوگل آنالیتکس و ایمیل و اس ام اس افزایش بدم(:

مهارت‌ها

  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
  • تولید محتوا
  • طراح کمپین
  • گوگل سرچ کنسول
  • GOOGLE ANALYTICS
  • Google Trends
  • alexa
  • microsaftoffice
  • Google Search Console
  • Content Marketing
  • Powerpoint
  • excel
  • Microsoft Word

سوابق تحصیلی

  • مهندسی کامپیوتر
    دانشگاه سراسری یزد
    از ۱۳۹۶ (در حال تحصیل)

زبان‌های مسلط

  • انگلیسی (متوسط)
  • فارسی (زبان مادری)
  • عربی (مبتدی)
به روز شده در ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ، کد TT-6996859
Scan the code

جابینجا | سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین ابزار استخدامی

https://jobinja.ir