زلکا پلتفرم یکپارچه برای دستیابی به بینش تحلیلی و دانش کاربردی در روابط عمومی، برندینگ و مارکتینگ است که روزانه بیش از ۲۰ میلیون داده رسانهای را جمعآوری و تحلیل میکند.
اسنپ، بانک سامان، ایرانسل و صدها شرکت داخلی و خارجی دیگر از زلکا برای پیشبرد اهداف و استراتژیهای ارتباطیشان بهره میبرند.
ارزشهای سازمانی زلکا:
اعتمادی که عاملیت را نتیجه میدهد
در زلکا به یکدیگر برای به سرانجام رساندن مسؤولیتهای محول شده به بهترین نحو ممکن اعتماد کامل داریم و مواردی مثل ساعت ورود و خروج یا پر کردن برگه مرخصی که باعث از بین رفتن تمرکز و راحتی میشود، معنی ندارد.
راهبری در مدیریت
در زلکا معنی مدیر و مدیریت به مفهوم راهبر و راهبری نزدیک و از مفهوم رییس و ریاست کاملا به دور است؛ زیرا که قرار است در کنار هم و با استفاده از تجربههای یکدیگر، رسانه و تکنولوژی را بشناسیم و بهترین محصولات مرتبط را بسازیم.
توسعه فردی
با وجود همکارانی که در حوزۀ فعالیت خود متخصص و با تجربه هستند، هرروز قابلیتهای جدید را در تیم و محصولات کشف میکنیم و شاهد رشد خود هستیم.
قهرمانان تحلیل رسانه
اگر به رسانهها و نحوۀ تأثیرشان بر افکار عمومی، سیاست، فرهنگ و … علاقهمند هستید، زلکا محیطی مناسب برای همکاری با همکاران مجرب در حوزۀ رسانه و تکنولوژی است.
در آخر شرکت زلکا دانشبنیان است و از طریق وبسایت زلکا میتوانید بیشتر با نوع فعالیت ما آشنا شوید.