همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

معرفی شرکت

زیگ دستیار آنلاینی است که به افراد و تیم‌ها کمک می‌کند به‌راحتی با دوستان، همکاران و مشتریان، زمان مشترکی برای برگزاری جلسه و قرار ملاقات پیدا کنند.

ما تلاش می‌کنیم دنیایی بسازیم که در آن زمان طولانی‌تر، بهره‌وری بیش‌تر و زندگی آسان‌تر باشد. ابزار ما برای ساخت این دنیا، خودکارسازی فرایند هماهنگی و ارتباط افراد با یکدیگر به‌کمک ساخت محصولات نوآورانه و کاربرپسند است.

تیم زیگ از اواخر سال ۱۳۹۹ با اعضایی از نقاط مختلف دنیا شروع به شکل‌گرفتن کرد و اخیرن از نسخه‌ی بتای زیگ رونمایی کردیم؛ قابلیت‌های فراوانی در نقشه‌ی راه توسعه‌ی زیگ دیده شده و برای طی کردن این مسیر، به هم‌تیمی‌های بیشتری مانند شما نیاز داریم.

ما در زیگ چطور کار می‌کنیم؟
- کار تیمی، توازن بین زندگی و کار و خوشحالی تمام اعضای تیم، اصول بنیادین زیگ هستند.
- تیم زیگ از ابتدا به‌صورت کاملن دورکار تشکیل شد؛ با این حال سعی شده برای افرادی که در یک شهر زندگی می‌کنند شرایطی فراهم شود تا در صورت نیاز بتوانند از محیط کار اشتراکی استفاده کنند. همچنین سعی می‌شود با برگزاری دورهمی‌هایی، با رعایت فاصله‌ی اجتماعی، امکان آشنایی بیشتر افراد با یکدیگر ایجاد شود.
- ما در زیگ به «نشدن» و «نتوانستن» اعتقادی نداریم؛ بسیاری از اوقات کارهایی می‌کنیم که شاید در نگاه اول غیرممکن و نشدنی به نظر برسند.
- از آنجا که اعضای تیم زیگ در نقاط مختلفی از دنیا زندگی می‌کنند، نیاز به حداقل ۴ ساعت زمان کاری مشترک بین اعضای هر تیم هست تا بتوانند در صورت نیاز با یکدیگر هماهنگ شوند. این بازه‌ی زمانی داخل تیم توافق می‌شود.
- در زیگ نتیجه‌ی کارِ همه‌ی افراد ارزشمند است و در همین راستا، از OKR استفاده می‌کنیم.

فرصت شغلی فعالی وجود ندارد.

فرصت‌های شغلی منقضی شده

image/svg+xml