شرکت بین المللی تولیدی و بازرگانی رونیکس، ، فعالیت حرفه ای خود در حوزه ابزارالات را از سال 1381 آغاز کرده و هم اکنون بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و بیش از 20000 نفر به صورت غیرمستقیم، در واحدهای تامین، ارتباطات و برند، انبار، خدمات پس از فروش، طرح و برنامه، دیجیتال مارکتینگ، زیر ساخت شبکه، منابع انسانی، صادرات، فروش محصولات و قطعات، مالی و حسابداری، و نرم افراز؛ مشغول خدمترسانی به مصرف کنندگان هستند. رونیکس با ارائه ابزارهایی با کیفیت بالا و قیمت گذاری متناسب و خدمات پس از فروش بی مانند، به یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است. ما در رونیکس با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های دنیا بیش از 2000 نوع ابزار صنعتی و 24000 نوع قطعه جانبی را با کیفیت و دقت هر چه تمام تر، براساس بالاترین استانداردها تولید کرده و سعی در پوشش دهی نیازهای بازار داخلی و خارجی ابزار داشته ایم. آنچه ما را از دیگر برندها متمایز می کند خدمات پس از فروش گسترده و همراهی پیوسته با مصرف کنندگانمان است. از مهم ترین ارزش های سازمانی رونیکس ارائه کیفیت بالا و پشیبانی خدمات است که با کار تیمی و روحیه بالای همکارانمان سعی درخلق داستان شگفت انگیز رونیکس داشته ایم.
*بیمه تکمیلی برای همکار و اعضای درجه یک خانواده
*برنامه های آموزشی و توسعه ای
*ارائه وام پرسنلی
*مهیا کردن فضای شاد و پرانرژی با برگزاری مناسبتهای شخصی و سازمانی
فرهنگ سازمانی منسجم، وجه مشترک میان شرکتهای موفق و پیشرو بهحساب میآید. مدیران در سطوح بالای رونیکس نیز همگی درباره اولویتهای فرهنگی و ارزشهای سازمانی اتفاق نظر دارند. شفافیت از ارکان مهم فرهنگ سازمانی رونیکس می باشد. در رونیکس سیستم منعطف و شفاف وجود دارد و پرسنل در کنارهم در فضای اداری باز فعالیت می کنند؛ این فضا در راستای تحقق واقعی کار تیمی است. همچنین نیروی انسانی پویا و دانش مدار، مزیت رقابتی سازمان ما محسوب می شوند. ارتقای سطح دانش و آگاهی فردی را از ارکان اصلی فرهنگ ماست. شعار اصلی سازمانی رونیکس مسئولیت و احترام می باشد چون در رونیکس مسئولیت پذیری نسبت به خود، خانواده، جامعه و همکاران وجود دارد.