سیستم اتوماسیون تحت وب پیام فردا ضمن ساماندهی فرایندهای سازمانی، امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم میکند. سیستم اتوماسیون پیام فردا با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرمهای سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینهی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم میکند. مجموعه این امکانات با بهرهگیری از برترین فناوریهای تولید نرمافزار، با کاربری ساده و امنیت بالا ساخته شده است.
این سیستم به گونهای طراحی شده است که امکان پوششدهی انواع مختلف کسب و کارها و انطباق با مدلهای متنوع گردش مکاتبات در سازمانها را دارد. راهکارهای اتوماسیون اداری به نحوی تحلیل و پیادهسازی شدهاند که انعطاف پذیر بوده و به طور کامل نیازهای مشتریان را پاسخ میدهند و مطابق با نیازهای متنوع مشتریان قابل پیکربندی هستند.
این سیستم دارای سامانه های زیر می باشد.
سامانه مدیریت مشتری
سامانه پرسنلی
سیستم حضور و غیاب
انبار و تدارکات
گردش کار