امروزه صنعت چاپ و تبلیغات با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور تبدیل به پیشنیازی مبرم و ضروری در عرصه تجارت و ارائه بهتر محصولات شده؛ که بسته به نیاز شرکتها و موسسات به طرق گوناگونی انجام می پذیرد و بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده، پویا و پر رقابتی نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای، امنیت شغلی در فضای سالم و مقرراتی روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان صنعت چاپ و تبلیغات دارد. برنامه ریزی و اجرای یک پروژه تبلیغاتی نیاز به خلاقیت، تجربه و تخصص دارد و ...