همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

پارلا ايده پرداز | Parla

معرفی پارلا ايده پرداز

امروزه حرفه ای های بازاریابی و فروش کالاهای تند مصرف معتقد‌اند که ۷۶٪ از تصمیمات مصرف کننده جهت انتخاب کالا در نقطه خرید اتفاق می‌افتد. توجه به این حقیقت تاثیر‌گذار اهمیت برنامه‌های تبلیغاتی محدود به فضای فروش (BTL) از قبیل تست محصول (سمپلینگ)، چیدمان کالا (مرچندایزینگ) و ... را بیش از پیش نمایان می کند. از این رو گروه پارلا ایده پرداز با هدف استفاده از فضای موجود، با بهره‌گیری از تیمی متشکل از نیرو‌های جوان، مجرب و با انگیزه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نمود.

فرصت شغلی فعالی وجود ندارد.
image/svg+xml