کاوان ابزاری است که محتوای فارسی تلگرام و اینستاگرام و توییتر و روزنامهها و وبسایتهای خبری را جمعآوری و ذخیرهسازی میکند. سپس این اطلاعات را هم به شکل خام و هم به شکل تحلیل با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در اختیار مشتریانش قرار میدهد. این امکان ویژه به کسبوکار ها کمک میکند که بتوانند تمام رسانهها و شبکههای اجتماعی را رصد کنند و عملکرد بهتری داشته باشند. این ابزار جذاب و هایتک تا به حال توانسته به بسیار از شرکتهای مطرح نظیر دیجیکالا و کافه بازار خدماترسانی کند. تیم منسجم کاوان همواره در تلاش برای بهبود این ابزار قوی است.
بیشک مهمترین دارایی کاوان، سرمایههای انسانی آن هستند. به همین جهت فرهنگ سازمانی برای کاوان اهمیت ویژهای دارد. ما در کاوان به معنای واقعی یک تیم هستیم و بین بچههای کاوان صمیمیت و شور فراوانی وجود دارد. "یادگیری" مهمترین فاکتور در فرهنگ کاوانیهاست. همچنین "یاد دادن" هم به اندازه "یادگیری" اهمیت دارد. در کاوان همه محصول را برای خودشان میدانند و سعی در بهبود محصول در کنار بهبود خود دارند و "من" معنایی ندارد و همه چیز برای "ما" است حالا چه برد و یا باخت باشد. بهبود خودمان و همتیمیهایمان در کاوان یک ارزش است و رشد کردن یک اتفاق همیشگی است.
یادگیری: مهمترین و ارزشمندترین عاملی که در کاوان وجود دارد یادگیری بالا است. کار تیمی: مهارت برقراری ارتباط با همتیمی و کار کردن در کنار افراد با روحیات و شخصیتهای متفاوت. افزایش ارتباطات: به دلیل محیط کاری صمیمی در کاوان ارتباطات شما بیشتر میشود و دوستان بیشتری پیدا میکنید. انعطافپذیری: به دلیل هایتک بودن نوع سرویس ما در کاوان یاد میگیریم که چگونه در سریعترین زمان تغییر کنیم. توسعه فردی: توسعه خودمان در کنار محصولمان از مزیتهای تیم کاوان است. چالشپذیری: به دلیل هایتک بودن کار کاوان، این محصول دارای چالشهای فراوان است و همین موضوع باعث افزایش قدرت حل مسئله در بچههای کاوان میشود.