دیجیتال مارکترها به خوبی میدونن که کار کردن روی پروژه های مختلف با موضوعات و اهداف گوناگون، علاوه بر جذابیت و ایجاد چالش های جدید، توانایی کار با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ رو برای اونها به ارمغان میاره و قدرت تحلیل افرد رو افزایش میده.
در لابراتوآر رسانه یک اصل وجود داره. " یک کار رو دو بار انجام نده". این یعنی همیشه علاقه مند به ساخت فرایندهای مهندسی برای جلوگیری از تکرار و بالابردن پرفورمنس هستیم. در عین حال یادگیری و پیشرفت نیروهامون همیشه برامون ارزش بوده.
ما بر اين باوريم كه بهای موفقیت، کار و تلاشه. اگه بتونیم بهای اون رو بپردازیم، در هر کاری موفق خواهیم شد.