تلیــار رسانهی اجتماعی مشاورهی تلفنی است که با هدف گسترش و بالا بردن آگاهی جامعه و همچنین رویکرد مشاورهی تخصصی در سال 1394 برای حل مسائل خلق شد.
تلیــار محیطی را فراهم کرده تا همهی اقشار جامعه حتی در دور افتادهترین نقاط کشور ، با هر توان مالی ، با هر سطح علمی و مشغلهی کاری می توانند به طور مساوی از خدمات مشاوره و نظرات متخصصان زبده در حل مسائل خود در حوزه های تحصیلی ، مالی ، حقوق ، سلامت ، سبک زندگی سالم و ... با صرف هزینه ی کم ، زمان کوتاه و به راحتی و سهولت بهره مند شوند.
تلیــار با به کارگیری آخرین متدهای فناوری اطلاعات و شناسایی و گردآوری زبدهترین کارشناسان مشاور در تمامی حوزهها ، زمینهی تصمیمگیری و انتخاب صحیح و سریع را برای تک تک کاربران فراهم کرده تا بهترین پاسخها را برای سوالهای خود دریافت کنند.
تلیار یک شرکت نوپاست که محصول و خدمتی بسیار پیشرفته و مدرن را به جامعهی ارتباطات کشور معرفی کرده است.
به دلیل نو بودن ساختار ارائه خدمت تلیار به کاربران، مجموعه وظایف کارکنان شرکت نیز از پیچیدگی سازندهای برخوردار است. هر کدام از کارکنان تلیار در هر عرصهای که فعالیت میکنند، به طور خودجوش و با اشتیاق برای پیشرفت و گسترش زمینهی کاری خود تلاش میکنند.
در همین حال، در زمانهایی با همکاری با یکدیگر به حل مشکلات شرکت از طریق تقسیم وظایف میپردازند. روحیهی کمک رسانی و به اتمام رساندن وظایف محوله، احساسی ست که در تک تک افراد سازمان قابل مشاهده است.
علاوه بر مزایای سازمانی معمول, همانند بیمه، مزایا، حقوق قابل رقابت و پرداختهای منظم، تلیار شرکتی مدرن با فضای اجتماعی و سازمانی بسیار منطعف است.
در صورتی که کارکنان روحیهی پیشرفت و خوداجرایی قابل توجهی از خود نشان بدهند، تلیار نیز در کنار آنها خواهد بود. یادگیری سازمانی، هدیهایست که تلیار به کارکنان پرتلاش و سخت کوش هدیه میدهد.
هر کارمندی با هدفی بزرگ باید وارد سازمان شود. ارزش آفرینی سازمانی اصلی ترین هدفی است که کارمند تلیار باید به عنوان هدف نهایی انجام کارها سرلوحهی ذهن خود داشته باشد.
دوستان همکار در تلیار در تمام روزهای سال در کنار همدیگر هستند و از تمام لحظههایی که در کنار هم هستند، لذت میبرند.