شرکت چارسوق را با محصول نرم افزاری به نام ماریس می شناسند.
ماریس نرم افزار سنجش عملکرد تیم بازاریابی و فروش (MedRep، PharmaRep و SalesRep) شرکت های فعال در حوزه سلامت می باشد. در حال حاضر افتخار همکاری با حدود 70 شرکت دارویی را داریم. چارسوق حدود 16 سال است که با ماریس در حوزه بازاریابی و فروش به صورت تخصصی به شرکت های دارویی کمک می کند. هدف اصلی ماریس، ارتقا اثربخشی و کارایی استراتژی ها و تیم بازاریابی و فروش است.
در حال حاضر با اتکا به یک تیم جوان و پر انگیزه، به دنبال توسعه و بهبود فرآیند های بازاریابی و فروش مبتنی بر داده هستیم. با بررسی آینده بازاریابی داده محور و هوش مصنوعی در دنیای امروز، به دنبال توسعه ماریس هستیم تا مشتریان ما بتوانند با استفاده از داده ها و اطلاعات بازار، استراتژی های بازاریابی خود را تدوین و اجرای آن ها را کنترل کنند.
مهمترین دستاوردهای چارسوق:
1- همکاری با حدود 70 شرکت فعال در صنعت سلامت (دارویی، مکمل غذایی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی)
2- استفاده بیش از 3 هزار مدرپ از ماریس
3- مجوز دانش بنیان
4- پروانه بهره برداری تولید نرم افزار
5- فعالیت در نظام صنفی یارانه ای
6- لیدر بازاریابی دارویی مبتنی بر داده
7- آموزش و ارائه خدمات مشاوره، منتورینگ و کوچینگ به مدیران ارشد صنعت سلامت
8- ارائه خدمات تحقیقات بازار به شرکت هایی مانند سانوفی و رش