شرکت چارسوق را با محصول نرم افزاری به نام ماریس می شناسند.
ماریس نرم افزار سنجش عملکرد تیم بازاریابی و فروش (MedRep ،PharmaRep و SalesRep) شرکت های فعال در حوزه سلامت می باشد. در حال حاضر افتخار همکاری با حدود 70 شرکت دارویی را داریم. چارسوق حدود 16 سال است که با ماریس در حوزه بازاریابی و فروش به صورت تخصصی به شرکت های دارویی کمک می کند. هدف اصلی ماریس، ارتقا اثربخشی و کارایی استراتژی ها و تیم بازاریابی و فروش است.
در حال حاضر با اتکا به یک تیم جوان و پر انگیزه، به دنبال توسعه و بهبود فرآیند های بازاریابی و فروش مبتنی بر داده هستیم. با بررسی آینده بازاریابی داده محور و هوش مصنوعی در دنیای امروز، به دنبال توسعه ماریس هستیم تا مشتریان ما بتوانند با استفاده از داده ها و اطلاعات بازار، استراتژی های بازاریابی خود را تدوین و اجرای آن ها را کنترل کنند.
مهمترین دستاوردهای چارسوق:
1- همکاری با حدود 70 شرکت فعال در صنعت سلامت (دارویی، مکمل غذایی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی)
2- استفاده بیش از 3 هزار مدرپ از ماریس
3- مجوز دانش بنیان
4- پروانه بهره برداری تولید نرم افزار
5- فعالیت در نظام صنفی یارانه ای
6- لیدر بازاریابی دارویی مبتنی بر داده
7- آموزش و ارائه خدمات مشاوره، منتورینگ و کوچینگ به مدیران ارشد صنعت سلامت
8- ارائه خدمات تحقیقات بازار به شرکت هایی مانند سانوفی و رش
چارسوق محیطی را فراهم کرده که کارکنان در یک فضای صمیمی و تخصصی به شرکت های حوزه سلامت سرویس های بازاریابی مبتنی بر داده ارائه کنند. اولویت فرهنگ کاری ما ساختاری است که توسعه فردی، مهارتی و مالی کارکنان را به صورت مستمر بهبود دهد. ما در چارسوق باور داریم که ارزش حقیقی را تمامی کارکنان با هم خلق می کنند. در نتیجه کارکنان چارسوق در یک فضای کاملا صمیمی دغدغه های توسعه فردی خود را به اشتراک می گذارند و ما با شنیدن آن ها سعی می کنیم در جهت ارتقا و بهبود آن ها قدم برداریم. باور ما در چارسوق این است که تخصص تنها بخش کوچکی از رشد ما را فراهم می کند و رشد اصلی در بازبینی و اصلاح رویکرد و جهان بینی کارکنان است. هر یک از کارکنان در هر بخشی با مانع های ذهنی خود رو به رو هستند و ساختار مطلوب فرهنگی، ساختاری است که به کارکنان هم در کشف موانع و هم در رد شدن از آن ها کمک کند. اولویت ما کشف موانع است زیرا پس از کشف و آگاهی از آن ها می توان به کارکنان به صورت اثربخش تر کمک کرد. این در حالی است که این توسعه فردی کارکنان به نیاز و انتظار مشتریان ما نیز مرتبط است. ما با افتخار با عمده شرکت های فعال حوزه سلامت همکاری می کنیم و شاید مهمترین وظیفه ساختاری فرهنگی ما هم سو کردن نیاز و انتظار مشتری با توسعه کارکنان باشد.
ما همیشه میگیم حس و تجربه ای که کارکنان ما از همکاری با چارسوق دارند برامون توی اولویته. سعی کردیم مزایای متنوعی برای همکاری با کارکنان بسازیم. توی برنامه هامونم همیشه بهبود مزایای کارکنان هست. برخی از مزایای همکاری با چارسوق:
- سیستم پاداش دهی به بخش های مربوطه
- بیمه تکمیلی
- کمک هزینه های آموزشی
- هدایای مناسبتی
- شناوری در ساعت کاری
- امکان دورکاری برای برخی از موقعیت های شغلی
- وام و تسهیلات
- دورهمی های تفریحی و جمعی