سالها تجربه به ما آموخته است که صنعت گردشگری و تورگردانی چیزی فرای یک معامله تجاری است، یعنی صرفا رزرو یک بلیط هواپیما و چند شب هتل به معنای تورگردانی نیست سنجش بازار و درک نیاز مشتریان، کسب اطلاعات و شناخت کافی در مورد مسیرهای سفر و ارائه محصولات و خدماتی نو، از اصول اولیه این صنعت است راحت تر بگویم باید کمی خلاقیت به خرج داد عمل به تعهدات، حتی ارائه خدماتی بیش از تعهدات فیمابین، حفظ کیفیت خدمات در بالاترین حد ممکن، در راستای کسب رضایت آنان و وفادارسازی مشتریان برای بقا در این صنعت ضروری است