درباره یک محتوا
در دوران کرونا، وقتی همه چیز بهسرعت به سمت غیرحضوریشدن رفت و امکان بهکارگیری نیروی حضوری از بین رفت، ما هم در شرکتمان با چالشی جدی روبرو شدیم؛ نیاز به تولید محتوا. اما به جای استخدام حضوری، به فکر سپردن این کار به بیرون افتادیم.
همهجا را گشتیم و با نامآورترین شرکتها و افراد تولید محتوا همکاری کردیم. اما چیزی که تحویل گرفتیم، دقیقاً همان چیزی نبود که میخواستیم. بهجای محتوای خلاقانه و اصیل، محتوایی ضعیف و بدون ارزش به دستمان می رسید محتواهایی که اسمشان را میگذاشتیم «مقوا» انگار نویسندهها مطالب قدیمی وب را برداشته بودند، چند کلمه اینطرف و آنطرف جابهجا کرده بودند به اسم محتوا تحویلمان میدادند. اما ما به دنبال مطالب متفاوتی بودیم؛ محتواهایی با اصالت، نوآوری و غنی.
همین شد که تصمیم گرفتیم «یک محتوا» را بسازیم. جایی که قصه برند شما را همانطور که هست، روایت کنیم؛ ناب، جذاب و اصیل.
ماموریت ما
ما در «یک محتوا» متعهد به تولید محتوایی هستیم که مثل یک قصه ناب، ذهن مخاطب را درگیر کند. محتوایی که هم از نظر صحت و دقت علمی، هم از نظر غنای مطلب، و هم از نظر نگارش و دستور زبان بینقص باشد. ما فقط متن نمینویسیم؛ محتوایی میسازیم که در خاطرهها بماند.