در محیط کار شاد باشید
بازدید 1412
تیم تولید محتوا 505 روز پیش
بدون دیدگاه

چگونه در محیط کار شاد باشیم؟

با استفاده از این راهکارهای ساده، می‌توانید در محیط کار شاد باشید. شادتر که باشید، با علاقه‌ بیشتری به کار و فعالیت می‌پردازید و به بهره‌وری و نتایج کاری بهتری هم می‌رسید و موفقیت و رضایت شغلی شما افزایش می‌یابد.

بی‌وقفه پشت‌ میز ننشینید

پشت‎میزنشینی بی‌وقفه برای سلامتی خوب نیست و به مهره‌های کمر آسیب می‌زند. ازاین‌رو هر از گاهی از جای خود بلند شده و ایستاده به کارتان برسید. گاهی هم لازم است در محیط قدمی بزنید و کمی به خودت استراحت دهید. اگر تعداد طبقات زیاد نیست، می‌توانید به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. همچنین پس از مشاوره با پزشک، می‌توانید از وسایل مخصوص طبی که نشستن را اصلاح می کند نیز استفاده کنید. از حرکات کششی هم غافل نشوید و با چند حرکت ساده و درست، سلامتی خود را در بلندمدت تضمین کرده و در محیط کار شاد باشید.

رزومه ساز

از زمان نهار به خوبی استفاده کنید

زمان نهار برای تجدید قوا ضروری است، پس از آن به خوبی استفاده کنید تا برای ادامه‌ روز انرژی لازم را داشته باشید. اگر در سازمان شما مشکلی نیست، برای خوردن غذا محیط بیرون را انتخاب کنید تا از هوای آزاد لذت ببرید و آرامش فکری بیشتری به دست بیاورید. همچنین می‌توانید این زمان را به گفتگو با یک دوست یا همکار بگذرانید و از فضای غیر رسمی نهار در بهبود رابطه خود استفاده کنید. داشتن دوستان خوب در محیط کاری باعث می‌شود تا در محیط کار شادتر باشید.

فعال‌تر باشید

در محیط کار شاد باشید.

فعالیت بیشتر به خلاقیت بیشتر و افزایش رضایت‌کاری می‌انجامد. صبح‌ها قبل از سرکار رفتن، پیاده‌روی یا ورزش کنید تا با حس بهتری وارد محیط کار شده و با ذهنی بازتر به کار و فعالیت بپردازید.

از نداشتن تجربه نترسید

سعی کنید بهترین فعالیت‌ها را ارائه بدهید و تجربه کسب کنید و از اینکه تجربه‌ کافی ندارید، نترسید. برای کسب اطلاعات و تجربه می‌توانید با مدیر و همکاری قدیمی‌تر مشورت کنید و یا داوطلبانه در کارهای گروهی شرکت کنید و از این راه، تجربه خود را بالا برده و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید. روابط بهتر ضامن موفقیت بیشتر است و به شما انرژی و انگیزه می‌دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *