رویداد وب
بازدید 1477
تیم تولید محتوا 505 روز پیش
بدون دیدگاه

چالش چشمک چیست؟

انجمن صنفی کارفرمایی کسب‌و‌کار اینترنتی همزمان با برپایی نهمین جشنواره وب و موبایل ایران چالش چشمک را برای مبارزه با بیکاری برگزار می‌کند. این چالش کارفرمایان و کارجویان حوزه فناوری اطلاعات (IT) را برای بزرگ‌ ترین رویداد وب و موبایل سال فرا می‌خواند.

قرار است در چالش چشمک چه اتفاقی بیافتد؟

هدف از برگزاری چالش چشمک نشان دادن توانایی شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال برای کارجویان در کل کشور می‌باشد. بر اساس اعلام سازمان های مسئول، در کشور باید سالیانه یک میلیون شغل ایجاد شود. در این چالش کارفرمایان حوزه فناوری اطلاعات با توجه به نیازهای استخدامی خود در این چالش ثبت نام نموده و عناوین شغلی مورد نیاز خود را اعلام می‌نمایند و از دیگر کارفرمایان نیز دعوت می‌کنند تا در چالش چشمک شرکت نمایند و حداقل یک نفر از بیکاران کشور را جذب نمایند.

کارجویان نیز با ثبت نام در سایت چالش و ارایه رزومه پس از بررسی تخصص به کارفرمایان معرفی خواهند شد تا با استفاده از فرصت‌های رشد و پیشرفت در این حوزه، آینده خود را بسازند. چالش چشمک از ۱ بهمن ۱۳۹۵ آغاز شده است. پایان داوری روز ۲۳ بهمن، پایان رای گیری روز ۲۵ بهمن و اختتامیه این چالش روز ۲۸ بهمن خواهد بود.

شرکت در چالش چشمک چه مزایایی برای کارجویان دارد؟ 

چالش چشمک

چالش چشمک به عنوان بخشی از جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود که بزرگترین رویداد سراسری در ایران در زمنیه وب و موبایل است. هرساله، تمامی دست‌اندرکاران برتر ایران در زمینه وب و موبایل در این جشنواره شرکت کرده و از این فرصت برای نمایش توانمندی‌های خود حداکثر استفاده را می‌کنند. با شرکت در این چالش کارجویان می‌توانند به قدرتمندترین بازیگران این صنعت، ساده‌تر و سریع‌تر دسترسی پیدا کرده و از این فرصت طلایی برای ورود به این شرکت‌ها استفاده کنند. حوزه فناوری اطلاعات نه تنها پتانسیل اشتغال‌زایی بالایی دارد بلکه تاثیر مثبتی بر حل سایر چالش‌های اقتصادی دارد و با توجه به نیاز روزافزون در این زمینه، حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند به یکی از قدرتمندترین حوزه‌های اشتغال‌زایی در ایران تبدیل شود.

رزومه ساز

حوزه فناوری اطلاعات پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارد

شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری اطلاعات شکل گرفته و یا در حال شکل‌گیری هستند و روز به روز بر شمار آن‌ها در ایران افزوده می‌شود. با توجه به انقلاب دیجیتال، شرکت‌های مرتبط با فناوری اطلاعات در سراسر دنیا با پیشرفت شگرفی به جلو می‌روند و در درآمدزایی از شرکت‌های قدیمی و سنتی در بسیاری از زمینه‌ها سبقت می‌گیرند. به علاوه فناوری اطلاعات تقریبا در تمامی صنایع راه پیدا کرده است و پیشرفت برای هر صنعتی به نوعی به این حوزه نیاز دارد. خورشید آینده کاری در زمینه فناوری در ایران تازه در حال طلوع است و روزهای پرباری پیش روی متخصصین این زمنیه خواهد بود. هدف چالش چشمک این است که کارجویان از این پتانسیل بهره بگیرند.

محیط کاری پویا و متفاوت از مزایای شرکت‌های برتر حوزه فناوری اطلاعات 

شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سعی می‌کنند برای پیشرفت و رشد خلاقیت از ساختارهای خشک و قدیمی فاصله بگیرند و به روز بودن با دانش جهانی در این سازمانها جدی گرفته می‌شود. بهره‌وری برای این سازمان‌ها در ایجاد فرهنگ کاری مثبت و مشارکتی تعریف می‌شود و خلاقیت بالا از ملاک‌های پیشرفت در این حوزه تلقی می‌شود.

چه به دوراهی تغییر شغل رسیده باشید و چه تازه در ابتدای کاریابی باشید، چالش چشمک می‌تواند به ورود شما به حوزه فناوری اطلاعات کمک کرده و درهای تازه‌ای را برای شما باز کند. اگر به این زمینه علاقه دارید، مطمئن باشید که راه پیشرفت در این زمینه باز است و هر روز هم زمینه‌ای تازه به آن اضافه می‌شود.

وقت را از دست ندهید و همین حالا در این چالش شرکت کنید تا بتوانید برای فرصت‌های کاری مرتبط با فناوری اطلاعات درخواست همکاری ارسال کنید. کافی است به لینک زیر مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کرده و سفر هیجان‌انگیزی را در دنیای پویا، پرهیجان و جوان وب و موبایل ایران آغاز کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *