شرکت عصر دانش افزار از جمله شرکت های معتبر و دانش بنیان در حوزه نرم افزارهای مالی و بانکی ( فین تک ) به نیروی پشتیبانی موبایل بانک با مشخصات ذیل نیازمند است. اگر علاقه مند به حضور در یک محیط پرچالش و یادگیرنده هستید و توان حل مسائل زیادی رو دارید و از کار تیمی لذت می برید از همکاری با شما خوشحال خواهیم شد.
به لحاظ فنی لازمه که این مهارتها رو داشته باشی:
- دارای سابقه کار پشتیبانی حداقل 2سال - دارای مدرک IT یا کامپیوتر - مسلط به ICDL - مسلط بر مجموعه نرم افزارهای آفیس ( ورد، اکسل) - مدیریت تماس های ورودی و خروجی مشتریان - مسلط به فرایندهای بخش کال سنتر و تماس مشتری و پاسخدهی مربوطه - توانایی گزارش گیری و ارائه گزارش های مربوطه - تایپ خوب (انگلیسی و فارسی) - مسلط بر مباحث اینترنت و ویندوز
ویژگی های اخلاقی-رفتاری:
- دارای روحیه کار تیمی و توانایی کار گروهی - مسئولیت پذیر و منظم و دقیق - انگیزه مطالعه در مورد موضوعات مربوطه - توانایی مشتری مداری ، رفع نیاز مشتریان و جلب رضایت ایشان - تونایی ارائه پاسخ های شخصی سازی شده به مشتریان مختلف - توانایی ارتباط با مشتریان شاکی و حل مسئله - توانایی سازمان دهی و برنامه ریزی موارد مورد نیاز بخش مربوطه - توانایی ایجاد ارتباط پایدار و تعامل با مشتریان و روابط عمومی خوب - منعطف ، صبور و خوش اخلاق در ارتباط با مشکلات مشتریان - شناسایی نیاز های مشتری، ارائه راه حل برای این نیاز ها و حل مشکلات مشتریان - علاقمند به یادگیری و پیشرفت، با انگیزه و پر انرژی - وضعیت ظاهری مناسب و متعارف - صادق و متعهد
اگر این موارد رو هم داشتی، خوشحالتر میشیم: - آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه - آشنایی با یکی از ابزار های لاگینگ (ELK Stack) - آشنایی با یکی از ابزارهای مانیتورینگ (Zabbix) - آشنایی با لینوکس Lpi1
مزایا: بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی ؛ ناهار و میان وعده. ما علاقه مندیم مزایا و شرایطی رو برای شما فراهم کنیم که از کار کردن در شرکتمون احساس خوشایندی داشته باشید.
محدوده شرکت: میدان آرژانتین
معرفی شرکت
شركت عصر دانش افزار در سال ۱۳۷۴ با هدف ارائه راهحلهای جامع و خدمات تخصصی در زمینه طراحی و اجرای بستر فنی امن ، نرمافزار، آموزش، مدیریت انتقال فناوری و مشاوره تاسیس گردید و از سال ۱۳۹۰ تا کنون در حوزه سرویس های مبتنی بر ابزارهای هوشمند مشغول فعالیت می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانامورمشتریان