همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

بیمه سامان نائینی کد 221 | Saman Insurance 221

بیمه ۲ - ۱۰ نفر www.SI24ONLINE.com

استخدام کارشناس فروش

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    مهم نیست
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

شرایط احراز


·  تابعیت جمهوری اسلامی ایران


·  عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر


·  عدم سوء پیشینه در محاکم قضایی و نظامی


·  دارا بودن کارت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای آقایان


شایستگی های مورد نیاز


·  علاقه مندی به فروش و مذاکره


·  دارا بودن ارتباط عمومی مناسب و فن بیان


·  مهارت گوش دادن و شناسایی نیاز مشتری


·  دارا بودن روحیه کار تیمی


·  آموزش پذیری مناسب


چگونه می توانم با این فرصت شغلی، صنعت آن و شرکت بیشتر آشنا شوم؟


·  ما برای ارتقاء سطح آگاهی شما با فعالیت شرکت و شرح شغل و بسیاری دیگر از فاکتور های لازم که برای انتخاب شغل صحیح لازم است، فیلمی را تهیه کرده ایم که پس از ثبت رزومه خود، فیلم برای شما ارسال خواهد شد


این شغل مناسب چه افرادی است؟


·  این شغل مناسب افرادی است که به دنبال یک شغل تمام وقت و یا حتی پاره وقت هستند و علاقه مند هستند تا از مهارت های شخصی خود بهره برده و در سایه آموزش های تخصصی و انتقال تجربیات مربیان، مهارت های خود را ارتقا دهند و متناسب با شایستگی های خود کسب درآمد کنند.


·  لذا افرادی همچون کارمندان، معلمین، پزشکان، مهندسان، وکلا، صاحبین مشاغل آزاد، دانشجویان و افراد جویای کار، مناسب این فرصت شغلی هستند.


چگونه می توانم با این شرکت همکاری کنم؟


·  پس از ثبت رزومه و شرکت در جلسه معارفه شغلی جهت آشنایی با فعالیت شرکت و شرح شغل، می بایست در جلسه مصاحبه شرکت کنید و پس از پذیرش در این جلسه، می توانید همکاری خود را با ما آغاز کنید


نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد چگونه است؟


·  شیوه محاسبه حقوق به دو شیوه پرداخت حقوق ثابت وزارت کار و کارمزد و همچنین صرفا کارمزد می باشد که پس از اینکه در جلسه مصاحبه شرکت کردید و پس از کسب اطلاع از هر دو شیوه، به انتخاب خود، یکی از آنها را انتخاب می کنید.


آیا فعالیت در این شغل و سمت جای پیشرفت دارد؟


·  ما برای منابع انسانی شایسته خود که توانسته اند در زمینه کارشناسی فروش، شایستگی های خود را به اثبات برسانند و توانایی های مدیریتی نیز دارند، سمت های شغلی مدیریت آموزش، سرپرستی فروش و مدیریت فروش را نیز در نظر گرفته است.


مزایای همکاری با شرکت چیست؟


·  برای همکاران خود مزایایی را در نظر گرفتیم که از جمله آن می توان، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی کارکنان و خانواده آنها، ارائه آموزش های تکمیلی و تخصصی در زمینه فروش، مذاکره، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی، راهبری، کوچینگ و ...


از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت تکمیل فرم استخدام رزومه خود را ارسال  نمایند.


 


معرفی شرکت

نمایندگی نائینی کد 221 ( نمایندگی ممتاز ) با تجربه حرفه ای 13ساله در صنعت بیمه ، فعالیت خود را در انواع رشته های بیمه اموال ، اشخاص و مسئولیت ( کلیه شاخه های بیمه ای ) ؛ با هدف ارائه خدمات بیمه ای متنوع و متناسب با نیازها و خواسته های بیمه گذاران و به منظور جلب اطمینان و اعتماد مشتریان ارائه نموده ، که در این راستا تمام توان خود را برای برقراری ارتباطی صمیمانه و پایدار با ارباب رجوع و بیمه گذاران به کار بسته است. ذکر این نکته ضروری است که مجموعه ای از دانش آموخته ترین مدیران و کارشناسان صنعت بیمه ، گرد هم آمده اند تا بتوانند هرچه پویاتر به ارائه جدیدترین انواع خدمات بیمه ؛ به بیمه گذاران محترم بپردازند . قطعا برای ما موجب کمال مسرت خواهد بود ؛ اگر خدمات ما – نمایندگی 221 – بتواند موجب افزایش سطح آگاهی خدمات بیمه و بالا رفتن توقعات عمومی از مجموعه صنعت بیمه گردد .
با چنین چشم اندازی و با برخورداری از حمایت معتبرترین شرکت های بیمه گر اتکائی و با پشتوانه مادی و معنوی شرکت بیمه سامان ( دارای سطح توانگری مالی یک طبق آخرین گزارش بیمه مرکزی در سال 1402) ؛ بدینوسیله آمادگی شرکت بیمه سامان – نمایندگی 221 نائینی را برای ارائه انواع بیمه نامه و قرارداد های بیمه گروهی و انفرادی در بخش اموال ، اشخاص و مسئولیت { بیمه نامه های : آتش سوزی – اتومبیل – درمان گروهی و انفرادی (همکاری با شرکت کمک رسان ایران و شرکت درمانت )- باربری – مسئولیت مدنی – مهندسی و ... } به اطلاع می رساند.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    اصول و فنون مذاکره فروش و بازاریابی فروش
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت تحصیلی معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml