پاسخگویی به تماسها، درخواستهای مشتریان و انجام هماهنگیهای لازم (درخواستهای فنی، مالی و قراردادی).
ارتباط بامشتریان به صورت حضوری و تلفنی.
ترجیحا تجربه کار به عنوان پشتیبان فروش.
شرایط همکاری:
بیمه تکمیلی SOS.
پاداش.
هدایای مناسبتی .
وام سازمانی.
اتاق بازی.
ارتباط راحت با همکاران، محیط دوستانه، مسطح بودن ساختار سازمانی و کار تیمی.
معرفی شرکت
رسپینا در زبان سانسکریت به معنای پاییز است.شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور در سال 1381 تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های نرم افزاری و سخت افزاری بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، باهدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت، طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی و تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس رسپینا نموده اند. شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال ،توسعه و ارتقای صنعت IT قدم در این راه نهاده اند.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانیadslارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانی فروش