شناسایی و تحلیل فرآیندهای مدیریت رخداد و مدیریت تغییرات در حوزه شبکه. مانیتورینگ و عیب یابی مشکلات پشتیبانی. پایش وارزیابی عملکرد تیم های پشتیبانی فنی. تهیه گزارشات تحلیلی از روند کیفی خدمات. پاسخگویی و راهنمایی مشتریان شاکی درخصوص روند رسیدگی به مشکلات. آشنایی با CCNP و CCNA الزامیست. ترجیحا دارای یکسال تجربه در صنعت تلکام. آشنایی با ممیزی فنی. سابقه فعالیت در زمینه فنی و فروش در صنعت اینترنت. دانش شبکه و پشتیبانی سرویس وایرلس. دانش NETWORK+.
مهارتهای مورد نیاز
تضمین کیفیت - network+ - Qc - CCNA - وایرلس
معرفی شرکت
رسپینا در زبان سانسکریت به معنای پاییز است.شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور در سال 1381 تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های نرم افزاری و سخت افزاری بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، باهدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت، طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی و تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس رسپینا نموده اند. شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال ،توسعه و ارتقای صنعت IT قدم در این راه نهاده اند.