مدیریت بر طراحی و پیاده سازی مدل قیمت گذاری تعرفههای پایه و بستههاو سایر محصولات شاتل موبایل
تهیه برنامه های تبلیغاتی بلند مدت برای افزایش استفاده ، تحریک فروش و افزایش سهم بازار و همچنین طراحی کمپین های فصلی وماهانه یا هفتگی
مانیتورینگ مرتب بر روی شاخص های اصلی همچون ARPU،ERM...
تحلیل رفتار مصرف مشترکین و طراحی پیشنهادات متناسب با آن
مدیریت بر مدل های مالی و طرح های توجیهی برای کمپین ها و برنامه های استراتژیک شرکت
مطالعه و برنامه ریزی در مورد تخفیفها، جوایز و انگیزههای افزایش خرید توسط مشتریان
تدوین و به روزرسانی فایل شکست اجزای قیمت گذاری بسته ها
مدیریت بر ورود اطلاعات در پنل قیمت گذاری و تعیین قیمت
شرایط احراز:
کارشناسی به بالا در رشته های مدیریت مالی، صنعتی، مهندسی صنایع (گرایش مهندسی مالی)، آمار، MBA، اقتصاد
حداقل 6 سال سابقه کار مرتبط و حداقل 2 سال سابقه کار مدیریتی
بازه سنی بین 30 تا 40 سال
معرفی شرکت
شرکت شاتل موبایل، عضوی از خانواده بزرگ شاتل است که بهعنوان نخستین اپراتور مجازی تلفن همراه کشور (Full MVNO) در بازار ارتباطات کشور مشغول به فعالیت است. این اپراتور با طراحی، آمادهسازی، پیادهسازی و یکپارچهسازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه، برای اولین بار در ایران سیمکارت هوشمند را عرضه کرد. فناوری سیمکارت هوشمند شاتل موبایل به طور مداوم شبکه و آنتنهای موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار باکیفیتترین آنتن و پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب میکند.