همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

مل اند موژ | MEL&MOJ

تولید و صنایع ۵۱ تا ۲۰۰ نفر melandmoj.com

استخدام کارشناس اداری و منابع انسانی (آقا)

  • دسته‌بندی شغلی

    منابع انسانی و کارگزینی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    پاره وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

- آشنا به امور اداری و منابع انسانی ( نگهداشت - توسعه - آموزش)
- آشنا به آفیس
- انجام امور اجراییات 
- علاقمند به یادگیری
- دارای روابط اجتماعی خوب 


معرفی شرکت

برند مل اند موژ با هدف طراحی و تولید پوشاک ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه،فعالیت خود رابیش از یک دهه پیش در ایران آغاز کرده است.
تمرکز اصلی مل اند موژ تولید پوشاک ورزشی، با کیفیتی در سطح استانداردهای جهانی و مطابق با طراحی روز دنیا است. مجموعه مل اند موژ از ابتدای شروع به فعالیت خود سعی در ارایه طیف گوناگون محصولات با بهترین کیفیت و با در نظر گرفتن متدهای روزهای دنیا در بخش طراحی، انتخاب متریال و تولید داشته است.همکاری با بزرگ‌ترین طراحان لباس و تولیدکنندگان نخ و پارچه همواره بخشی از روند فعالیت مل اند موژ طی سال‌های اخیر بوده است.
در تمام مدت فعالیت‌ مل اند موژ سرمایه‌ی انسانی به عنوان یکی ازارزشمندترین منابع شناخته شده است و این برند همواره در تلاش برای ارتقاء سطح دانش، توانمندی‌های فردی و مهارت‌های تخصصی آن‌ها است. حاصل این تفکر، ایجادبرندی خلاق، پویا و نوآور است.
در حال حاضر با گسترش شعبه‌های مل اند موژ در سطح تهران و بیش از ۱۰ فروشگاه در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... فرایند توسعه فروشگاه‌های این برند در سطح کشور به سرعت در حال انجام است. همچنین همراه شدن با بستر آنلاین و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مل اند موژ از دیگر دست‌آوردهای این برند طی سال‌های گذشته بوده است.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری منابع انسانی Microsoft Office
  • جنسیت

    مرد
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کاردانی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml